کد خبر : 22199
دیدگاه‌ها برای کوی گلستان، ویترین بافت‌های فرسوده در کشور است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 9 شهریور 1398 - 10:54
-

کوی گلستان، ویترین بافت‌های فرسوده در کشور است

علی نورآبادی فرماندار محترم در نشست خبری گفته:«اقدامات انجام گرفته در بحث بازآفرینی شهری از اقدامات کلیدی در شهرستان است که طی ۵ سال گذشته ۱۱۱ طرح و راهکار بازآفرینی شهری در محلات حاشیه با همکاری نهادهای شهرستان و مشارکت شهروندان، با بیش از هزار میلیارد ریال اجرا شده است که به اذعان مقامات کشوری

علی نورآبادی

فرماندار محترم در نشست خبری گفته:«اقدامات انجام گرفته در بحث بازآفرینی شهری از اقدامات کلیدی در شهرستان است که طی ۵ سال گذشته ۱۱۱ طرح و راهکار بازآفرینی شهری در محلات حاشیه با همکاری نهادهای شهرستان و مشارکت شهروندان، با بیش از هزار میلیارد ریال اجرا شده است که به اذعان مقامات کشوری امروز این سبزوار ویترین فعالیت‌های بازآفرینی در کشور محسوب می‌شود.»(چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸)

  1. اگر این جمله فرماندار درست است که «سبزوار ویترین فعالیت‌های بازآفرینی در کشور محسوب می‌شود»، پس باید گفت که او کوی گلستان را یا اصلاً جز سبزوار نمی‌داند و یا کوی گلستان را جز بافت‌های فرسوده به‌حساب نیاورده است؛ اما چه می‌شود که وقتی کوی گلستان در مرکز سبزوار واقع است و ازقضا فرسوده‌ترین بافت شهرستان هم هست. به عبارتی باید گفت کار کوی گلستان از فرسودگی گذشته است و به تخریب و ویرانی رسیده است. شاید بتوان گفت: «کوی گلستان، ویترین بافت‌های فرسوده در کشور است.» نظر فرماندار محترم درباره این جمله چیست؟
  2. جناب فرماندار همچنین در همان نشست به‌درستی تأکید کرده است: «هر دستگاهی در حوزه خودش، باید پاسخگوی پرسش‌ها باشد.» خوب، از خود او شروع کنیم تا الگویی برای دیگر دستگاه‌ها و مسئولان باشد: فرمانداری در ۶ سال گذشته چه اقدام عملی برای بازسازی و ساماندهی کوی گلستان کرده است؟ این سؤال اهالی کوی گلستان است. اگر از اهالی کوی گلستان هم کسی در آن نشست خبری حضور داشت قطعاً چنین سؤالی از فرماندار می‌کرد و منتظر پاسخ شفاف او بود. ای‌کاش فرماندار محترم وقتی از بازآفرینی بافت‌های فرسوده، سخن می‌گفت، درباره اقدامات عملی‌ای که در ۶ سال گذشته برای بازسازی و ساماندهی کوی گلستان کرده است، توضیح می‌داد. اگر هیچ اقدام عملی برای بازسازی و ساماندهی کوی گلستان صورت نگرفته است، پس باید گفت همان‌طور که جناب فرماندار با ۶ سال مسئولیت، طولانی‌ترین مدت فرمانداری را در سبزوار دارد، رکورد بی‌عملی و غفلت درباره کوی گلستان هم به نام او ثبت شده است. اگر مسئولیت او انشاالله ادامه داشته باشد، این رکورد ۸ ساله خواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.