کد خبر : 21870
دیدگاه‌ها برای گشایش سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 13:59
-

گشایش سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار

واحد مرکزی خبر ‍ سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار گشایش یافت. ‍ سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار در مراسم افتتاح این طرح گفت: مدیریت تهیه و اجرای مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر و مطالعات امکان‌سنجی ریلی، مدیریت تهیه و اجرای مطالعات بار شهری و سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل

واحد مرکزی خبر

‍ سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار گشایش یافت.

‍ سرپرست سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری سبزوار در مراسم افتتاح این طرح گفت: مدیریت تهیه و اجرای مطالعات جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر و مطالعات امکان‌سنجی ریلی، مدیریت تهیه و اجرای مطالعات بار شهری و سامانه‌های هوشمند حمل‌ونقل و ترافیک شهر، ایجاد و پیاده‌روسازی نظام جامع از اهم فعالیت‌های این سازمان است.

فؤاد سحابی افزود: مدیریت توقفگاه‌های حاشیه‌ای و مدیریت ساخت، توسعه و بهره‌برداری از توقفگاه‌های عمومی و صدور مجوزهای لازم، مدیریت ایجاد و نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی خودرو و امور ستادهای فنی نیز  از دیگر فعالیت‌های این سازمان است.

وی ابراز امیدواری کرد: با ایجاد ‍سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری  بتوان برای ارتقای سطح خدمات به شهروندان در حوزه حمل‌ونقل ترافیک گام‌های مؤثرتری برداشت.

بنا بر اعلام شهرداری سبزوار این شهرستان در ایجاد سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری در خراسان رضوی پیشگام بوده چون به مقوله حمل‌ونقل و رفع ترافیک در شهر بیش‌ازپیش توجه کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.