کد خبر : 16820
دیدگاه‌ها برای یادواره سیزده شهید روستای ابارش سبزوار با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد. بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آبان 1397 - 9:58
-

یادواره سیزده شهید روستای ابارش سبزوار با حضور خانواده‌های شهدا و ایثارگران برگزار شد.

سومین یادواره ۱۳ شهید روستای ابارش با عنوان «سروهای سرافراز » شنبه ۱۲ آبان در حسینیه الزهرا این روستا برگزار شد. در این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با اشاره به اینکه آمریکا، به دنبال تثبیت قدرت اسرائیل درمنطقه است، اظهار داشت: یکی از خصائص استکبار مهار قدرت‌های اطراف در جهت رسیدن به اهدف

سومین یادواره ۱۳ شهید روستای ابارش با عنوان «سروهای سرافراز » شنبه ۱۲ آبان در حسینیه الزهرا این روستا برگزار شد.
در این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با اشاره به اینکه آمریکا، به دنبال تثبیت قدرت اسرائیل درمنطقه است، اظهار داشت: یکی از خصائص استکبار مهار قدرت‌های اطراف در جهت رسیدن به اهدف خود است.
مظلوم با بیان اینکه هدف ما محو اسرائیل به عنوان غده سرطانی برای دنیای اسلام و هدف آمریکا حمایت از این رژیم است، اظهار داشت: در این برهه از زمان یا باید در اردوگاه امام حسین باشیم و یا در اردوگاه کفر قرار گیریم و راه سومی وجود ندارد.
وی همچنین با اشاره به اینکه آمریکا در پی متحدسازی کشورها به نفع جریان استکبار در منطقه است، خاطر نشان کرد: آمریکا از قدرت گرفتن محور مقاومت و اتحاد کشورهایی نظیر ایران، یمن، سوریه و لبنان در هراس است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بیش از هفتاد مرتبه در سخنرانی‌های اخیر خود از واژه نفوذ استفاده کرده‌اند و در حال حاضر وظیفه ما افزایش بصیرت و استقامت برای بستن راه ورود دشمنان است.
وی در ادامه گفت: یکی از روش‌های که می‌توانیم دین خود را به شهدا ادا کنیم، شناساندن همه جانبه راه این عزیزان به نسل‌های امروزی و آینده است که آنان را خوب درک نکرده‌اند، شهدا حماسه‌های بزرگی را در برابر دشمنان این مرز و بوم آفریدند و ما باید ادامه دهنده و پیرو راه آنان باشیم.
اجرای نمایشنامه و تجلیل از خانواده‌های شهدا پایان بخش برنامه‌های این مراسم بود که به مت بنیاد و ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد.
گفتنی است شهرستان سبزوار ۹۴۵ شهید، ۳۱۵۶ جانباز و ۲۶۵ آزاده را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.