کد خبر : 26065
دیدگاه‌ها برای ۱۰۸ واحد صنفی سبزوار مهروموم شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 فروردین 1399 - 17:56
-

۱۰۸ واحد صنفی سبزوار مهروموم شد

ایرنا رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: ۱۰۸ واحد صنفی این شهرستان طی یک هفته اخیر به علت سرپیچی از اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مبنی بر تعطیلی موقت، مهروموم شد. علی کیانی افزود: این واحدهای صنفی شامل فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر صنوف است که تا پایان

ایرنا

رئیس اتاق اصناف سبزوار گفت: ۱۰۸ واحد صنفی این شهرستان طی یک هفته اخیر به علت سرپیچی از اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از شیوع کرونا مبنی بر تعطیلی موقت، مهروموم شد.

علی کیانی افزود: این واحدهای صنفی شامل فروشگاه‌های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و سایر صنوف است که تا پایان تعطیلات نوروزی مهروموم خواهد بود.

وی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد پیشگیری از کرونا در سبزوار، ۸۰ درصد صنوف به‌جز نانوایی‌ها، سوپرمارکت‌ها، قصابی‌ها، مغازه‌های فروش مرغ و میوه‌فروشی‌ها  فعالیت خود را تعطیل کرده‌اند و ادامه فعالیت برخی از آن‌ها منوط به تصمیم اتاق اصناف ایران است.

وی گفت: برای پیشگیری از کرونا توصیه‌های بهداشتی به واحدهای صنفی داده شده تا با شست و شوی مرتب و ضدعفونی کردن غرفه‌ها و فضای کسب‌وکار خود نگرانی شهروندان را در این زمینه کاهش دهند.

کیانی افزود: واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار به‌صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارد و با تخلفات برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۱ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.