کد خبر : 26475
دیدگاه‌ها برای ۲۹۲ هزار بیمار از خدمات تأمین اجتماعی سبزوار بهره‌مند شدند بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 - 15:39
-

۲۹۲ هزار بیمار از خدمات تأمین اجتماعی سبزوار بهره‌مند شدند

ایرنا رئیس پلی کلینیک تأمین اجتماعی سبزوار گفت: ۲۹۲ هزار و ۵۱۳ بیمار پارسال از خدمات مراکز درمانی و تخصصی تأمین اجتماعی سبزوار بهره‌مند شدند. دکتر امیر هوشنگ لوحی با بیان این مطلب افزود: این بیماران با مراجعه به این واحد درمانی از خدمات دندانپزشکی، پاتولوژی، خدمات سرپایی و معاینه پزشکان عمومی و متخصص و مامایی

ایرنا

رئیس پلی کلینیک تأمین اجتماعی سبزوار گفت: ۲۹۲ هزار و ۵۱۳ بیمار پارسال از خدمات مراکز درمانی و تخصصی تأمین اجتماعی سبزوار بهره‌مند شدند.

دکتر امیر هوشنگ لوحی با بیان این مطلب افزود: این بیماران با مراجعه به این واحد درمانی از خدمات دندانپزشکی، پاتولوژی، خدمات سرپایی و معاینه پزشکان عمومی و متخصص و مامایی بهره‌مند شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در ایام بیماری کرونا با رعایت موارد بهداشتی، وقفه‌ای در خدمات‌رسانی به بیماران این مرکز ایجاد نشده است.

رئیس پلی کلینیک تأمین اجتماعی سبزوار گفت:  با شیوع بیماری کرونا، اقدامات پیشگیرانه‌ای زیر نظر مدیریت درمان تأمین اجتماعی انجام شده  مثلاً اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ضدعفونی فضای پلی کلینیک تأمین اجتماعی و راه‌اندازی میز خدمت جهت آموزش موارد بهداشت فردی به مراجعان از این موارد است.

لوحی افزود: با شیوع ویروس کرونا، مدیریت درمان تأمین اجتماعی از گروه‌های آسیب‌پذیر و بیماران پرخطر دیابتی، ریوی و فشارخون بالای بیمه شده این سازمان حمایت ویژه‌ای می‌کند.

وی با بیان اینکه حدود چهار هزار پرونده بیماری مزمن در تأمین اجتماعی سبزوار وجود دارد ادامه داد: برای حفظ سلامت این بیماران، پزشکان این مرکز پس از تماس با  آن‌ها و اطمینان از صحت نسخه موجود در پرونده الکتریکی، داروی مورد نیاز را تجویز و با همکاری پرسنل در منازل بیماران به آن‌ها تحویل می‌دهند.

رئیس پلی کلینیک تأمین اجتماعی سبزوار گفت: در مرکز درمانی تأمین اجتماعی سبزوار خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی، مامایی، دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، نوار قلب، تزریقات و پانسمان با حضور پزشکان عمومی به بیماران ارائه می‌شود.

لوحی افزود: درمانگاه تأمین اجتماعی سبزوار سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۹۰ با ارتقای به پلی کلینیک با ارائه خدمات تشخیصی درمانی شامل درمانگاه تخصصی ارتوپدی، پزشکی عمومی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و نوار قلب در حال فعالیت است.

جمعیت شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که افزون بر ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.