کد خبر : 23455
دیدگاه‌ها برای ۲ نمایشگاه با مضامین عاشورایی در سبزوار گشایش یافت بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مهر 1398 - 15:40
-

۲ نمایشگاه با مضامین عاشورایی در سبزوار گشایش یافت

ایرنا نمایشگاه‌های خوشنویسی خط عاشورایی (کلک سرخ) و روایت سرخ روز دوشنبه با حضور مسئولان محلی و دانشجویان در دانشگاه حکیم سبزواری گشایش یافت. مسئول نمایشگاه خوشنویسی عاشورایی (کلک سرخ) در این مراسم گفت: این نمایشگاه که حاوی آثار برگزیده گروهی از استادان خوشنویسی شهرستان سبزوار است هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر در سازمان

ایرنا

نمایشگاه‌های خوشنویسی خط عاشورایی (کلک سرخ) و روایت سرخ روز دوشنبه با حضور مسئولان محلی و دانشجویان در دانشگاه حکیم سبزواری گشایش یافت.

مسئول نمایشگاه خوشنویسی عاشورایی (کلک سرخ) در این مراسم گفت: این نمایشگاه که حاوی آثار برگزیده گروهی از استادان خوشنویسی شهرستان سبزوار است هم‌زمان با دهه آخر ماه صفر در سازمان مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری بر پا شده است.

محمد مشقی افزود: در این نمایشگاه ۲۰ تابلو خط از پنج استاد انجمن خوشنویسان سبزوار در قالب ۲ خط نستعلیق و خط شکسته با محوریت عاشورا و محرم به نمایش گذاشته شده است.

مدیر فرهنگی دانشگاه حکیم سبزواری نیز گفت: نمایشگاه تجسمی واقعه عاشورا با نام روایت سرخ نیز با هدف تبیین آموزه‌ها و نکته‌های عاشورایی و ارتقای سطح معرفت و آگاهی دانشجویان برپا شده است.

رسول شادنیا افزود: در این نمایشگاه صحنه‌هایی از واقعه عظیم عاشورا به‌صورت تجسمی به نمایش گذاشته شده است.

این ۲ نمایشگاه مدت سه روز در سازمان مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری دایر است.

دانشگاه حکیم سبزواری جزو ۲۲ دانشگاه محور در کشور است که با حدود ۹ هزار دانشجو دارای ۳۳ گروه آموزشی، ۱۳۹ کد رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی تا دکتری و ۱۰ دانشکده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.