کد خبر : 17437
دیدگاه‌ها برای ۳۵ درصد واحدهای صنفی در سبزوار فاقد پروانه کسب است بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 9:09
-

۳۵ درصد واحدهای صنفی در سبزوار فاقد پروانه کسب است

رئیس اتاق اصناف سبزوار با اشاره به راه‌اندازی واحد بازرسی در اتاق اصناف سبزوار، گفت: در حال حاضر ۱۲ بازرس در اتاق اصناف سبزوار به‌صورت فعال از واحدهای صنفی بازرسی انجام می‌دهند. علی کیانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون از دو هزار و ۵۵۰ واحد صنفی سبزوار بازرسی انجام شده که از این تعداد یک

رئیس اتاق اصناف سبزوار با اشاره به راه‌اندازی واحد بازرسی در اتاق اصناف سبزوار، گفت: در حال حاضر ۱۲ بازرس در اتاق اصناف سبزوار به‌صورت فعال از واحدهای صنفی بازرسی انجام می‌دهند.

علی کیانی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون از دو هزار و ۵۵۰ واحد صنفی سبزوار بازرسی انجام شده که از این تعداد یک هزار و ۲۶۳ واحد صنفی بدون پروانه کسب در این شهرستان شناسایی شده است.

وی بیان کرد: از ابتدای آغاز فعالیت بازرسی اتاق اصناف سبزوار  پرونده ۱۲ واحد صنفی به‌دلیل تخلفاتی همانند گران‌فروشی، عدم نصب اتکت و دیگر تخلفات به‌اداره تعزیرات حکومتی این شهرستان معرفی شده‌اند.

رئیس اتاق اصناف سبزوار با بیان اینکه یکی از اولویت‌های اتاق اصناف سبزوار ساماندهی واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب است، تصریح کرد: در مجموع ۱۵ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در سبزوار وجود دارد که حدود ۳۵ درصد آنها فاقد پروانه کسب هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.