کد خبر : 26111
دیدگاه‌ها برای ۵۲۰ هزار بوته گل در سبزوار کاشته شد بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 فروردین 1399 - 13:16
-

۵۲۰ هزار بوته گل در سبزوار کاشته شد

ایرنا هم‌زمان با آغاز فصل بهار ۵۲۰ هزار بوته گل و ۲۰ هزار درختچه زینتی در راستای زیبایی شهر و افزایش نشاط اجتماعی شهروندان سبزوار کاشته شد. رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: این گل‌ها شامل اطلسی، همیشه‌بهار، شب بو و جعفری است که در بوستان‌ها، میادین و بولوارهای اصلی شهر

ایرنا

هم‌زمان با آغاز فصل بهار ۵۲۰ هزار بوته گل و ۲۰ هزار درختچه زینتی در راستای زیبایی شهر و افزایش نشاط اجتماعی شهروندان سبزوار کاشته شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: این گل‌ها شامل اطلسی، همیشه‌بهار، شب بو و جعفری است که در بوستان‌ها، میادین و بولوارهای اصلی شهر کاشته شده است.

کاظم خلیلی دارینی افزود: همچنین ۴۰۰ مورد باکس گل در سطح شهر سبزوار در ایام نوروز ۹۹ نصب شده است.

وی ادامه داد: افزون بر ۷۰ درصد انواع گل و گیاهان زینتی در گلخانه‌های سبزوار تولید شده که صرفه‌جویی قابل‌توجهی داشته است.

وی گفت: کاهش سطح کاشت چمن در فضای سبز و استفاده از گیاهان پوششی جایگزین چمن،  گونه‌های مقاوم و سازگار با شرایط اقلیمی از برنامه‌های سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار طی سال‌های گذشته بوده است.

سبزوار دارای ۴۷ بوستان همسایه، ۲۸ بوستان محله، هشت بوستان ناحیه، سه بوستان منطقه‌ای و یک بوستان جنگلی است که ۲۶۰ باغبان در آن‌ها مشغول فعالیت هستند.  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.