کد خبر : 22078
دیدگاه‌ها برای ۵۲ درصد شبکه آب روستایی سبزوار فرسوده است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 11:00
-

۵۲ درصد شبکه آب روستایی سبزوار فرسوده است

ایرنا ۵۲ درصد از شبکه هزار و ۴۷۰ کیلومتری توزیع و انتقال آب روستاهای شهرستان سبزوار با قدمت بالای ۳۰ سال فرسوده و نیازمند بهسازی است. مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی سبزوار روز دوشنبه در این خصوص گفت: فرسودگی شبکه لوله‌کشی، تأمین آب مشترکان روستایی این شهرستان را در اوج مصرف طی فصل تابستان با

ایرنا

۵۲ درصد از شبکه هزار و ۴۷۰ کیلومتری توزیع و انتقال آب روستاهای شهرستان سبزوار با قدمت بالای ۳۰ سال فرسوده و نیازمند بهسازی است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی سبزوار روز دوشنبه در این خصوص گفت: فرسودگی شبکه لوله‌کشی، تأمین آب مشترکان روستایی این شهرستان را در اوج مصرف طی فصل تابستان با مشکل روبرو کرده است.

عباس واهبی افزود: بازسازی و تعویض شبکه آب روستایی سبزوار سالانه افزون بر  ۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد تا ظرف مدت ۱۰ سال این شبکه نوسازی شود.  

وی ادامه داد: ۱۱۹ روستا از مجموع از ۱۵۸ روستای شهرستان سبزوار هم‌اینک زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی قرار دارند و به ۳۹ روستای دیگر با تانکر آب‌رسانی می‌شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب روستایی سبزوار گفت: این شرکت برای تصفیه و انتقال آب روستاییان در سطح شهرستان ۱۵۵ مخزن با حجم ۱۷ هزار و ۵۷۰ مترمکعب، ۴۱ ایستگاه پمپاژ و ۳۸ تأسیسات کلرزنی را مدیرت می‌کند.  

۷۸ هزار نفر از جمعیت سبزوار در ۲۲۲ روستای این شهرستان سکونت دارند. شهرستان سبزوار مرکب از سه بخش مرکزی، ششتمد و روداب است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.