کد خبر : 23303
دیدگاه‌ها برای ۶۰ درصد کلاس‌های درس خراسان رضوی هوشمندسازی شده‌اند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مهر 1398 - 20:18
-

۶۰ درصد کلاس‌های درس خراسان رضوی هوشمندسازی شده‌اند

ایرنا بیش از ۶۰ درصد کلاس‌های درس خراسان رضوی هوشمندسازی شده و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای هوشمندسازی سایر کلاس‌های درس در دستور کار قرار گرفته است. مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در نشست با مدیران مدارس شهرستان سبزوار گفت: بیشترین علت هوشمندسازی نشدن دیگر کلاس‌های درس در این استان وجود مشکلات زیرساختی است. قاسمعلی خدابنده افزود:

ایرنا

بیش از ۶۰ درصد کلاس‌های درس خراسان رضوی هوشمندسازی شده و ایجاد زیرساخت‌های لازم برای هوشمندسازی سایر کلاس‌های درس در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در نشست با مدیران مدارس شهرستان سبزوار گفت: بیشترین علت هوشمندسازی نشدن دیگر کلاس‌های درس در این استان وجود مشکلات زیرساختی است.

قاسمعلی خدابنده افزود: در برخی مدارس مناطق محروم و روستایی استان به علت دسترسی نداشتن به اینترنت، مشکلات فنی و ساختمانی، زیرساخت‌های لازم برای هوشمند سازی وجود ندارد.

وی اظهار داشت: بر مبنای سند تحول بنیادین و برنامه ششم توسعه یکی از مأموریت‌های آموزش‌وپرورش هوشمندسازی مدارس و کلاس‌های درس است.

وی گفت: تفاهم‌نامه‌ای بین آموزش‌وپرورش و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای هوشمندسازی مدارس به امضا رسیده که در اجرای آن لیست مدارس غیرهوشمند به  آن وزارتخانه ارسال می‌شود.

خدابنده افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس ۱۵۰ میلیون ریال موردنیاز است که با کمک مخابرات و سهم ۲ درصدی استان از فروش گاز هوشمند سازی  همه مدارس طی سه سال آینده انجام می‌شود.

یک‌میلیون و ۲۹۰ هزار دانش‌آموز در ۵۳ هزار کلاس درس ۹ هزار مدرسه استان خراسان رضوی تحصیل می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.