کد خبر : 20213
دیدگاه‌ها برای ۶۸ میلیارد ریال در صنایع دستی داورزن سرمایه گذاری شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 خرداد 1398 - 12:42
-

۶۸ میلیارد ریال در صنایع دستی داورزن سرمایه گذاری شد

ایرنا رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری داورزن گفت: امسال با سرمایه‌گذاری ۶۸ میلیارد ریال زمینه ایجاد ۲ کارگاه بزرگ صنایع‌دستی در این شهرستان فراهم شد. محمد عبدالله زاده ثانی افزود: مجوز راه‌اندازی کارگاه تولید سفال و سرامیک در روستای مهر داورزن با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال و در مساحت ۱۱ هکتار صادر شده

ایرنا

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری داورزن گفت: امسال با سرمایه‌گذاری ۶۸ میلیارد ریال زمینه ایجاد ۲ کارگاه بزرگ صنایع‌دستی در این شهرستان فراهم شد.

محمد عبدالله زاده ثانی افزود: مجوز راه‌اندازی کارگاه تولید سفال و سرامیک در روستای مهر داورزن با سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد ریال و در مساحت ۱۱ هکتار صادر شده است.

وی اظهار داشت: همچنین کارگاه لوستر و شیشه‌های تزئینی در روستای مقیسه این شهرستان با سرمایه‌گذاری هشت میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

وی گفت: با بهره‌برداری از این ۲ کارگاه ۶۰ فرصت شغلی مستقیم در زمینه صنایع‌دستی ایجاد می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری داورزن افزود: پوستین‌دوزی، پشتی دوزی، معرق و منبت چوب، جاجیم و گلیم‌بافی و فرت بافی برخی از صنایع‌دستی معروف این شهرستان است.

وی ادامه داد: داورزن با آثار تاریخی و صنایع‌دستی فراوان در مسیر جاده تهران – مشهد شرایط مناسبی برای جذب گردشگران و فروش صنایع‌دستی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.