کد خبر : 16663
دیدگاه‌ها برای آبرسانی شهر ششتمد سبزوار ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 5 آبان 1397 - 13:34
-

آبرسانی شهر ششتمد سبزوار ۱۰۰ میلیارد ریال نیاز دارد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: طرح آبرسانی شهر ششتمد در این شهرستان ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. امسال از محل اعتبارات وزارت نیرو، آب و فاضلاب و استانی ۸۵ میلیارد ریال برای اجرای این طرح ششتمد هزینه شده است. حسین ریاضی روز شنبه در جریان بازدید از طرح آبرسانی ششتمد طول این طرح

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: طرح آبرسانی شهر ششتمد در این شهرستان ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد. امسال از محل اعتبارات وزارت نیرو، آب و فاضلاب و استانی ۸۵ میلیارد ریال برای اجرای این طرح ششتمد هزینه شده است.

حسین ریاضی روز شنبه در جریان بازدید از طرح آبرسانی ششتمد طول این طرح آبرسانی را ۳۰ کیلومتر ذکر و بیان کرد: تاکنون عملیات ساخت دو مخزن ۳۰۰ مترمکعبی، اتاقکهای چاه، حصارکشی و ۲۵ کیلومتر خط انتقال آن به پایان رسیده است.
وی به پیشرفت ۷۵ درصدی طرح آبرسانی ششتمد اشاره و بیان کرد: این طرح یکی از برنامه های مهم شرکت آب و فاضلاب سبزوار است که به عنوان یک اولویت با شتاب بیشتری پیگیری می شود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سبزوار گفت: اجرای این طرح مشکل کیفیت و کمبود آب شرب ششتمد را رفع کند. برای تامین آب شرب این شهر یک حلقه چاه در روستای دارین بخش روداب به عمق ۱۸۰ متر با توان تولید ۲۰ لیتر در ثانیه حفر شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.