کد خبر : 31773
دیدگاه‌ها برای آبرسانی ۳۲ روستای شهرستان سبزوار با تانکر سیار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تیر 1401 - 12:29
-

آبرسانی ۳۲ روستای شهرستان سبزوار با تانکر سیار

مدیر امور آب و فاضلاب سبزوار گفت: در حال حاضر ۳۲ روستای این شهرستان با تانکر سیار آبرسانی می‌شود که در ۱۷ روستا این نوع آبرسانی به صورت مستمر و برای تمام فصول است. حسین ریاضی افزود: عمده این روستاها به علت کمبود منابع تامین آب پایدار یا اینکه در فاصله دورتری از مجتمع‌های آبرسانی

مدیر امور آب و فاضلاب سبزوار گفت: در حال حاضر ۳۲ روستای این شهرستان با تانکر سیار آبرسانی می‌شود که در ۱۷ روستا این نوع آبرسانی به صورت مستمر و برای تمام فصول است.

حسین ریاضی افزود: عمده این روستاها به علت کمبود منابع تامین آب پایدار یا اینکه در فاصله دورتری از مجتمع‌های آبرسانی قرار دارند، بوسیله تانکر سیار آبرسانی می‌شوند.

 وی اظهار داشت: از مجموع ۳۲ روستا که با تانکر آبرسانی می‌شود، هفت روستا در بخش مرکزی و مابقی در بخش روداب سبزوار قرار دارند.

مدیر امور آب و فاضلاب سبزوار گفت: همچنین همزمان با فصل گرما، حدود ۱۰ درصد مناطق روستایی این شهرستان به عللی چون فرسودگی و طولانی بودن شبکه توزیع با تنش آبی رو به روست.

ریاضی افزود: ۱۲ مجتمع آبرسانی در ۲ بخش مرکزی و روداب سبزوار در کنار ۱۱ روستای مستقل وجود دارد که در بخش مرکزی سبزوار ۲۰ حلقه چاه با برداشت ۱۲۵ لیتر آب بر ثانیه و در بخش روداب نیز ۱۱ حلقه چاه موجود است که ۷۵ لیتر بر ثانیه آب از آن برداشت می‌شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.