کد خبر : 851
دیدگاه‌ها برای آب ۲۰۰۰ مشترک پرمصرف در سبزوار قطع می‌شود بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 14 تیر 1393 - 10:12
-

آب ۲۰۰۰ مشترک پرمصرف در سبزوار قطع می‌شود

سبزواریان.کام: در صورت ادامه وضعیت فعلی، آب ۲۰۰۰ مشترک سبزوار قطع می‌شود. رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان سبزوار با اعلام این خبر به خبرنگار اطلاعات، افزود: به طور میانگین هر فرد حدود ۱۵۸ لیتر آب در شبانه‌روز مصرف می‌کند و اگر این روند تا چند روز آینده ادامه یابد، قطع آب مشترکان پرمصرف در سبزوار

kam-abiسبزواریان.کام: در صورت ادامه وضعیت فعلی، آب ۲۰۰۰ مشترک سبزوار قطع می‌شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان سبزوار با اعلام این خبر به خبرنگار اطلاعات، افزود: به طور میانگین هر فرد حدود ۱۵۸ لیتر آب در شبانه‌روز مصرف می‌کند و اگر این روند تا چند روز آینده ادامه یابد، قطع آب مشترکان پرمصرف در سبزوار قطعی می‌شود.

محمدرضا آغشته‌مقدم گفت: در شهرستان سبزوار بیش از ۲۰۰۰ خانوار بالای ۵۰ متر مکعب مصرف آب دارند که در دسته پرمصرفان قرار گرفته‌اند و در صورت بی‌توجهی آنان به اخطار اداره آب، به‌ناچار آیین‌نامه قطع آب برای این مشترکان اجرا خواهد شد.
وی افزود: اگر هر شهروند فقط ۲۰ درصد در مصرف آب خود صرفه‌جویی کند، بحران آب را پشت سر خواهیم گذاشت.
وی درباره فاضلاب این شهرستان گفت: از ۴۹۰ کیلومتر شبکه فاضلاب سبزوار در حال حاضر حدود ۸۵ کیلومتر هنوز اجرایی نشده و اعتبار موردنیاز برای تکمیل طرح فاضلاب سبزوار بیش از ۶۳۲ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با بیان این‌که در حال حاضر در شهر سبزوار ۱۳ رشته قنات اصلی وجود دارد که از شمال به جنوب واقع شده است گفت: این قنات‌ها شامل قنات سنجرآباد، آغاسی فتح‌آباد، صالح‌آباد، حاج ملا و حاج عباس است.

وی اضافه کرد: تهدید بهداشت عمومی شهروندان، تهدید ساختمان‌های مسکونی و ابنیه‌های تاریخی شهر مانند مسجد جامع، تخریب معابر عمومی و خیابان‌ها، احتمال بروز خطرات جانی و بالابردن هزینه‌های اجرایی شبکه جمع‌آوری فاضلاب، از جمله مشکلات ناشی از تخریب قنات‌ها است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.