کد خبر : 2081
دیدگاه‌ها برای آتش نشانی سبزوار تجهیز شد بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 11:50
-

آتش نشانی سبزوار تجهیز شد

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از خرید تجهیزات جدید برای این سازمان خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد افزود: پس از حادثه آتش سوزی اخیر در استخر ارمغان که طی آن متاسفانه یکی از بهترین آتش نشانان سازمان دچار دودزدگی شدید شده و به

سبزواریان.کام: مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سبزوار از خرید تجهیزات جدید برای این سازمان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی احمدی راد افزود: پس از حادثه آتش سوزی اخیر در استخر ارمغان که طی آن متاسفانه یکی از بهترین آتش نشانان سازمان دچار دودزدگی شدید شده و به کما رفت و کمبود تجهیزات عملیاتی که به کرات توسط مسئولین سازمان هشدار داده شده بود، مسئولین سازمان بر آن شدند که اقدامات لازم و اساسی را در جهت رفع این مشکل انجام دهند.

وی اظهار کرد: در این راستا سازمان، اقدام به خرید ۶ دستگاه تنفسی فنزی و ۱۲ عدد سیلندر یدکی با همین برند معتبر به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال نمود که با خرید این تجهیزات، در کلیه خودروهای آتش نشانی به تعداد مامورین عملیاتی آن، دستگاه تنفسی وجود دارد.

احمدی راد گفت: یکی دیگر از اقداماتی که در جهت کاهش دغدغه های آتش نشانی شهرداری صورت گرفت جذب کمک های خیرین بود که در نخستین گام آقای خشنود، مدیر مجموعه آبی ارمغان اقدام به این مهم نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.