کد خبر : 2498
دیدگاه‌ها برای آزمون استخدام شهرداری ها فردا برای اولین بار به صورت استانی برگزار می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 شهریور 1393 - 18:09
-

آزمون استخدام شهرداری ها فردا برای اولین بار به صورت استانی برگزار می شود

سبزواریان.کام: آزمون استخدام نیروهای جدید شهرداریهای استان، فردا جمعه، برای اولین بار به صورت استانی در مشهد برگزار می شود. به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید مجتبی علوی مقدم، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: این آزمون برای تامین نیروهای شهرداری های

alavi-moghadamسبزواریان.کام: آزمون استخدام نیروهای جدید شهرداریهای استان، فردا جمعه، برای اولین بار به صورت استانی در مشهد برگزار می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید مجتبی علوی مقدم، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: این آزمون برای تامین نیروهای شهرداری های تازه تاسیس استان برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: پیش از این آزمون استخدام شهرداری ها به صورت متمرکز انجام می شد ولی در سال جاری و برای اولین در کشور آزمون مذکور به صورت استانی برگزار می شود.

علوی مقدم ادامه داد: ظرف سه ماه آینده آزمون مربوط به آتش نشانان شهرداری های استان نیز انجام خواهد شد.
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی با تاکید بر لزوم ارتقا و کارآمدی و تخصص نیروی انسانی گفت: ارزیابی و نیازسنجی نیروی انسانی متخصص و مورد نیاز شهرداری های استان ظرف شش ماه آینده انجام و اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به نقش شهرداری ها در عمران، آبادانی و رفاه عمومی اظهار داشت: شهرداری ها صدها وظیفه را در خدمات رسانی به شهروندان از لحظه تولد تا فوت بر عهده دارند و باید بتوانند وظایف خویش را به خوبی به سرانجام رسانند.
علوی مقدم گفت: به همین علت شهرداری ها نیازمند نیروهای کارآمد هستند و باید به سوی ارتقای کارآیی، در بخش دقیق توانایی و تخصص نیروی انسانی و آموزش ضمن خدمت آنان گام بردارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.