کد خبر : 1524
دیدگاه‌ها برای آسفالت کوچه های سطح شهر سبزوار بروز می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مرداد 1393 - 18:26
-

آسفالت کوچه های سطح شهر سبزوار بروز می شود

سبزواریان.کام: مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه و عمران شهری، آسفالت کوچه های سطح شهر سبزوار بروز می شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده با بیان مطلب فوق افزود: کوچه های متقاضی جدول گذاری و آسفالت سطح شهر سبزوار از طریق مشارکت از این پس در انتظار نوبت های

asfaltسبزواریان.کام: مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار گفت: در راستای توسعه و عمران شهری، آسفالت کوچه های سطح شهر سبزوار بروز می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده با بیان مطلب فوق افزود: کوچه های متقاضی جدول گذاری و آسفالت سطح شهر سبزوار از طریق مشارکت از این پس در انتظار نوبت های طولانی نخواهند بود و پاسخگویی به شهروندان به صورت روزانه انجام می شود.

وی خاطر نشان شد: در دو ماه گذشته با تلاش اکیپ آسفالت اداره عمران در ۲ شیفت کاری، استفاده از تمام توان و ظرفیت کارخانه آسفالت شهرداری و پیمانکاران فعال سطح شهر با اجرای حدود ۶۰ هزار متر مربع آسفالت و با صرف هزینه ای بالغ بر حدود یک و نیم میلیارد تومان در کوچه هایی که مدت صف انتظار آسفالت بوده اند توانسته است عقب ماندگی را جبران و از این پس به درخواست شهروندان به صورت روزانه پاسخگویی نماید.

مدیر اداره عمران شهرداری سبزوار ابراز امیدواری کرد با اجرای مستمر طرح نهضت آسفالت تا پایان سال، شهروندان سبزواری شاهد سبزواری توسعه یافته در این حوزه باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.