کد خبر : 11596
دیدگاه‌ها برای آغاز بازپیرایی و هرس زمستانی درختان سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 دی 1394 - 23:27
-

آغاز بازپیرایی و هرس زمستانی درختان سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از آغاز بازپیرایی و هرس زمستانی درختان سطح شهر سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی افزود: یکی از اقدامات مهم سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهری عملیات هرس زمستانه و بهاره با رعایت اصول

hosein-bidiسبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از آغاز بازپیرایی و هرس زمستانی درختان سطح شهر سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی افزود: یکی از اقدامات مهم سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری در حوزه معاونت خدمات شهری عملیات هرس زمستانه و بهاره با رعایت اصول فنی نسبت به ساماندهی فضای سبز و واکاوی درختان و درختچه های سطح شهر است.

وی اظهار کرد: به همین منظور سازمان پارک ها براساس تقویم زمانبندی عملیات هرس و بازپیرایی زمستانه درختان و درختچه های سطح شهر را در قالب ۳ اکیپ و ۳۰ نفر نیروی انسانی در دستور کار قرار داده است.

او جوان سازی شاخه های مزاحم، فرم دهی، پیشگیری از بروز بیماری و آفت زدگی ، کنترل حجم تاج، کنترل ارتفاع درختان، ایجاد دید مناسب ترافیکی، ایجاد شرایط مطلوب برای ورود نور و هوا کافی جهت رشد مناسب و ایده آل درخت و حجم سبزینگی متناسب با نوع و سن درخت را از جمله فواید هرس درختان برشمرد.

بیدی بیان کرد: این سازمان با اخذ مجوزهای لازم آمادگی خود را در جهت ارائه خدمات رایگان به شهروندان به منظور هرس و حذف شاخه های خشک و مزاحم درختان سطح شهر اعلام می دارد.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار افزود: همشهریان می توانند با همکاری و تماس با شماره تلفن های ۴۴۶۴۱۰۰۰ و ۴۴۶۴۷۷۵۶ واحد فضای سبز تماس حاصل نموده و هرگونه درخواست در خصوص درختان را در اختیار همکاران قرار دهند تا نسبت به انتقال اکیپ لازم در این خصوص و با رعایت اصول فنی هرس اقدام شود.

او گفت: لازم است از همکاری خوب شهروندان با این سازمان در ارائه خدمات مطلوب تقدیر و تشکر شود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.