کد خبر : 10362
دیدگاه‌ها برای آغاز رایزنی ها برای صدور کارت شهروندی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 مهر 1394 - 21:34
-

آغاز رایزنی ها برای صدور کارت شهروندی در سبزوار

سبزواریان: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار از آغاز رایزنی ها با سه بانک عامل برای صدور کارت شهروندی در سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده با اعلام این خبر گفت: چند جلسه با روسای سه بانک عامل شهر، دی و سرمایه برای عقد تفاهم نامه

card-shahrvandi01سبزواریان: مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار از آغاز رایزنی ها با سه بانک عامل برای صدور کارت شهروندی در سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، بهزاد ریواده با اعلام این خبر گفت: چند جلسه با روسای سه بانک عامل شهر، دی و سرمایه برای عقد تفاهم نامه جهت صدور کارت شهروندی آغاز شده تا مسافران درون شهری دو سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی برای پرداخت نرخ کرایه های خود مطمئن تر اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه با کارت شهروندی دیگر نیازی به حمل پول نقد نیست، افزود: به کمک کارت شهروندی می‌توان کلیه پرداخت های خرد شهری اعم از هزینه تاکسی، اتوبوس، قبوض و….بدون نیاز به پول نقد پرداخت شود.

ریواده در ادامه در پاسخ به پرسشی در مورد تاکسی های فرسوده سبزوار نیز گفت: ۱۲۰ دستگاه خودرو تاکسی فرسوده در سبزوار مشمول طرح نوسازی تاکسی های فرسوده قرار دارند که همچنان به دلیل نبود تسهیلات در نوبت نوسازی قرار دارند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار با تاکید بر اینکه عدم تخصیص تسهیلات موضوعی کشوری است نه شهرستانی، ادامه داد: به دلیل تعداد زیاد تاکسی های فرسوده در کشور و مشکل وضعیت نقدینگی فعلا تحقق این مهم تا معرفی چند بانک به عنوان بانک های عامل جهت اعطای تسهیلات امری زمانبر به نظر می رسد.

وی با بیان اینکه پیگیری ها از طریق شهرستان و استان ادامه دارد، ابراز امیدواری کرد: برای جلب رضایت این قشر از اقشار جامعه این مهم هرچه سریعتر برطرف شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.