کد خبر : 24323
دیدگاه‌ها برای آغاز طرح زمستانه در محورهای ارتباطی سبزوار و داورزن و جغتای بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1398 - 15:25
-

آغاز طرح زمستانه در محورهای ارتباطی سبزوار و داورزن و جغتای

خبرگزاری صدا و سیما پنج گروه برف‌روب راهداری در چارچوب اجرای «طرح زمستانه» در جاده‌های شهرستان‌های سبزوار و داورزن و جغتای واقع در غرب خراسان رضوی برای خدمات‌رسانی به مسافران مستقر شده‌اند.  رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل سبزوار گفت: ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات کامل برف‌روب، شن و نمک‌پاشی و ۵۵ راهدار اجرای طرح زمستانی راهداری

خبرگزاری صدا و سیما

پنج گروه برف‌روب راهداری در چارچوب اجرای «طرح زمستانه» در جاده‌های شهرستان‌های سبزوار و داورزن و جغتای واقع در غرب خراسان رضوی برای خدمات‌رسانی به مسافران مستقر شده‌اند.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل سبزوار گفت: ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات کامل برف‌روب، شن و نمک‌پاشی و ۵۵ راهدار اجرای طرح زمستانی راهداری را در جاده‌های سبزوار و داورزن بر عهده دارند.

عابدی پور افزود: این گروه‌ها در قالب سه راهدارخانه و اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و چهار راهدارخانه در جاده‌ها حضور دارند و در مواقع لازم عملیات برف‌روبی و شن و نمک‌پاشی را اجرا می‌کنند.

وی تصریح کرد: گروه‌ها در راهدارخانه جوادالائمه (ع) واقع در کیلومتر ۲۰ جاده سبزوار – اسفراین (گردنه بید و برغمد)، راهدارخانه ثامن در کیلومتر ۹۰ جاده سبزوار – بردسکن (گردنه البلاغ) و راهدارخانه آریان در کیلومتر ۳۰ جاده قدیم سبزوار – کاشمر و گروهی نیز در راهدارخانه مرکزی واقع در ستاد راهداری و حمل‌ونقل مستقر هستند.

 ابراهیم سیدآبادی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان جغتای هم گفت: امسال با به‌کارگیری ۱۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری در ۳ پایگاه زمستانی مستقر در روستای منیدر غربی‌ترین روستای شهرستان و روستای محمدآباد در بخش هلالی و اداره مرکزی آماده خدمات‌دهی به مسافران در راه‌های شهرستان هستیم تا زمستان امسال نیز همچون سال‌های گذشته بتوانیم بستری ایمن و مناسب جهت عبور و مرور کلیه وسایل نقلیه و کاربران جاده‌ای در طول محورهای مواصلاتی ایجاد نماییم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.