کد خبر : 10658
دیدگاه‌ها برای آغاز عملیات۳ طرح عمرانی در محلات هدف سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آبان 1394 - 17:48
-

آغاز عملیات۳ طرح عمرانی در محلات هدف سبزوار

سبزواریان: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی سبزوار از آغاز عملیات عمرانی یک باب ایستگاه آتش نشانی و دو باب مدرسه ابتدایی در محلات هدف سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی برزویی با اعلام این خبر افزود: مساحت زمین مدرسه در محله عیدگاه ۴ متر مربع با زیربنای ۳۸۰ متر مربع و

سبزواریان: مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی سبزوار از آغاز عملیات عمرانی یک باب ایستگاه آتش نشانی و دو باب مدرسه ابتدایی در محلات هدف سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مهدی برزویی با اعلام این خبر افزود: مساحت زمین مدرسه در محله عیدگاه ۴ متر مربع با زیربنای ۳۸۰ متر مربع و در محله نیروگاه مساحت زمین ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و زیربنا ۳۸۰ مترمربع می باشد که زمین این مدارس توسط اداره راه و شهرسازی و هزینه ساخت توسط خیرین مدرسه ساز (بنیاد مشایخی) و سازمان نوسازی-توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی تامین می شود.

وی اظهار داشت: این اقدام در راستای اجرای برنامه اقدام بازآفرینی پایدار محدوده ها و محلات هدف شهر سبزوار، با هماهنگی های صورت گرفته توسط دبیرخانه ستاد و مساعدت های ادارات آموزش و پرورش، فرمانداری، راه و شهرسازی، شهرداری، اداره ثبت اسناد و املاک و «بنیاد مشایخی» به عنوان خیر این پروژه ها شروع عملیات عمرانی این دو باب مدرسه آغاز شد.

او همچنین به ساخت ایستگاه آتش نشانی در محله عیدگاه سبزوار نیز اشاره کرد و گفت: : این ایستگاه در زمینی با مساحت ۲۰۰مترمربع و زیربنایی با مساحت ۲۵۰متر مربع در دو طبقه طراحی شده و در حاشیه بلوار باهنر احداث می شود.

برزویی گفت: زمین و منابع مالی این ایستگاه توسط شهرداری تامین شده تا بتوان ضمن بازآفرینی و توانمندسازی محلات هدف، خدمات مطلوبی را به ساکنین این محلات ارائه نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.