کد خبر : 10895
دیدگاه‌ها برای آغاز عملیات اجرایی کانال آب های سطحی کمربند شرق بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 آبان 1394 - 21:39
-

آغاز عملیات اجرایی کانال آب های سطحی کمربند شرق

سبزواریان: معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار از آغاز عملیات اجرایی کانال آب های سطحی کمربند شرق سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با اعلام این خبر افزود: این کانال ۱۶۷ متر طول، ۹۰ سانتی متر عرض دارد و منتهی به پل عرضی کمربند جنوب ( ستاره شب )

سبزواریان: معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار از آغاز عملیات اجرایی کانال آب های سطحی کمربند شرق سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، جعفر صائمی نسب با اعلام این خبر افزود: این کانال ۱۶۷ متر طول، ۹۰ سانتی متر عرض دارد و منتهی به پل عرضی کمربند جنوب ( ستاره شب ) می شود.

وی با بیان اینکه این کانال با ارتفاع خاکبرداری متوسط ۲/۲۰ در حال انجام است، هزینه اجرایی این طرح را ۲۶۷ میلیارد ریال بیان کرد.

صائمی نسب همچنین بیان کرد: در راستای اجرای طرح های عمرانی شهرداری و با همکاری اداره برق شهر سبزوار عملیات تیرگذاری و انتقال برق بخش دیگری از مسیر کمربند شرق آغاز شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری سبزوار افزود: ۱۱۰ عدد تیر چراغ برق جهت روشنایی در آیلند میانی بلوار هشت بهشت واقع در کمربند شرق پی از اتمام عملیات فندانسیون نصب شد.

وی گفت: با اجرای احداث کمربند شرق بار ترافیکی و ترانزیتی بلوار چمران کاهش و بعضا از عبور و مرور وسایط نقلیه ترانزیتی و سنگین به داخل شهر جلوگیری شده است.

صائمی نسب همچنین از بازگشایی تقاطع های ولی عصر، جنوب شرق چهارراه قند و شکر در ۴۰ متری دوم و خیابان نهضت به منظور تشهسل در عبور و مرور وسایل نقلیه و شهروندان خبر داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.