کد خبر : 10052
دیدگاه‌ها برای آغاز فعالیت خطوط ۱۹ و ۲۰ اتوبوسرانی سبزوار از ابتدای مهرماه بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 شهریور 1394 - 8:18
-

آغاز فعالیت خطوط ۱۹ و ۲۰ اتوبوسرانی سبزوار از ابتدای مهرماه

سبزواریان: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: یکی از شاخصه های مهم در امر خدمات دهی سازمان اتوبوسرانی توسعه جغرافیایی خطوط می باشد که سازمان با توجه به این مهم افزایش خطوط خود را در دستور کار قرار داده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی افزود: در راستای بهره مندی بهتر

sabzevarbus-02سبزواریان: مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری سبزوار گفت: یکی از شاخصه های مهم در امر خدمات دهی سازمان اتوبوسرانی توسعه جغرافیایی خطوط می باشد که سازمان با توجه به این مهم افزایش خطوط خود را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین دولت آبادی افزود: در راستای بهره مندی بهتر شهروندان از سرویس دهی سازمان اتوبوسرانی خطوط ۱۹ و ۲۰ سازمان اتوبوسرانی از ابتدای فصل پاییز آغاز بکار می کند.

وی اظهار کرد: خط ۱۹ از مبدا میدان لاله به درب شرقی دانشگاه حکیم سبزواری و خط ۲۰ از میدان نجار آباد در مسیرهای میدان لاله، فهمیده، خیابان فرودسی توحید شهر به مقصد سر درب جنوبی دانشگاه حکیم سبزواری ارائه خدمات می کنند.

دولت آبادی تصریح کرد:ساعات کاری این خطوط مانند سایر خط ها از ۶ صبح تا ۲۱ شب می باشد.

دولت آبادی گفت: نرخ کرایه بلیط اتوبوس های دولتی ۳۵۰ تومان با ارائه کارت بلیط است که این مهم در اتوبوس های بخش خصوصی ۵۰۰ تومان لحاظ شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.