کد خبر : 20328
دیدگاه‌ها برای آغاز پذیرش بیماران بین‌الملل در بیمارستان حشمتیه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 خرداد 1398 - 17:50
-

آغاز پذیرش بیماران بین‌الملل در بیمارستان حشمتیه سبزوار

واحد مرکزی خبر بیمارستان تخصص و فوق تخصصی حشمتیه موفق به اخذ مجوز در سامانه گردشگری سلامت وزارت بهداشت جهت پذیرش بیماران بین‌الملل شد. معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به جایگاه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ارائه خدمات درمانی در شمال شرق کشور گفت: تجهیز و ارتقای بیمارستان‌ها، پزشکان و جراحان

واحد مرکزی خبر

بیمارستان تخصص و فوق تخصصی حشمتیه موفق به اخذ مجوز در سامانه گردشگری سلامت وزارت بهداشت جهت پذیرش بیماران بین‌الملل شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با اشاره به جایگاه استراتژیک دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در ارائه خدمات درمانی در شمال شرق کشور گفت: تجهیز و ارتقای بیمارستان‌ها، پزشکان و جراحان متخصص و فوق تخصص در سبزوار و همچنین موقعیت جغرافیایی به‌عنوان شاهراه ارتباطی تهران مشهد با بهره‌مندی از امکانات ارتباطی، این شهر را پس از مشهد به قطب گردشگری سلامت در شرق کشور تبدیل کرده است.

محمد نعمت شاهی افزود: گردشگری سلامت در سبزوار در چند سال اخیر افزایش چشمگیری داشته به‌طوری‌که این شهرستان با ۸۵۰ تخت بیمارستانی در شش مرکز آموزشی و درمانی و بهره‌مندی از وجود پزشکان متخصص و فوق تخصص در بخش‌های کلینیکی و پاراکلینیکی توانست با میزبانی از بیماران داخلی و خارجی گام بلندی برای توسعه این نوع گردشگری در منطقه بردارد.

وی با اشاره به ارائه خدمات به گردشگران خارجی در بیمارستان‌های تابعه، گفت: در راستای تأمین این هدف و با پیگیری‌های انجام‌شده، پس از تأمین الزامات دستورالعمل پذیرش بیماران بین‌الملل، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی حشمتیه موفق به اخذ مجوز در سامانه گردشگری سلامت وزارت بهداشت جهت پذیرش بیماران بین‌الملل شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار تصریح کرد: خدماتی که در قالب واحد پذیرش بیماران بین‌الملل به گردشگران خارجی در بیمارستان حشمتیه قابل‌ارائه است شامل انواع خدمات قلب و عروق، انواع خدمات جراحی چشم  و انواع خدمات جراحی گوش و حلق و بینی  است. 

محمد نعمت شاهی با بیان اینکه سایت انگلیسی بیمارستان طراحی و راه‌اندازی شده است؛ گفت: همراه با اصلاح فرآیندها برای رفاه حال بیماران و ایجاد جذابیت در فضای ارائه خدمات، اتاق‌های بیمارستان به‌صورت ویژه و به شکل سوئیت تجهیز و پکیج مخصوص اقامت بیماران بین‌الملل فراهم شده است. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.