کد خبر : 32260
دیدگاه‌ها برای آقای امام جمعه! این شورا با آن شورا فرق دارد؟ بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 12:59
-

آقای امام جمعه! این شورا با آن شورا فرق دارد؟

طبیعتاً افکار عمومی توقع دارند در وقایع مشابه، واکنش‌های مشابه ببینند، حال این پرسش جای طرح دارد که چرا واکنش‌ها از آن دوره تا این دوره اینقدر متفاوت شده است؟

چند سالی نمی‌گذرد از جلسات ملتهب شورای شهر سبزوار، در دورۀ پنجم و کلی حادثه که اکثراً یادمان هست. فارغ از اصلِ بحث، در این مطلب، بیشتر ناظر به سخنرانیِ مهمِ امام جمعۀ سبزوار، می‌خواهیم سؤال بپرسیم. امام جمعۀ سبزوار در آن هفته‌ها، از رسانه‌ای شدن جنجال‌های درون شورا انتقاد کرد و درخواست کرد هرچه سریع‌تر به این ماجرا رسیدگی شود.

این هفته، دوباره در شورای شهر جنجالی به پا شده و اعضای شورا علیه هم صحبت‌هایی مطرح کردند که در رسانه‌ها نیز منعکس شد. این بار اما در شورای ششم! تاکنون شنیده نشده که امام جمعۀ سبزوار، در مورد شورای ششم و چالشِ فراگیرِ میان اعضای آن صحبتی کرده باشد یا اگر صحبتی بوده، خبری از این صحبت منتشر نشده است. می‌خواهیم از امام جمعۀ محترم بپرسیم آیا این شورا با آن شورا فرق دارد؟ در موردِ قبلی چرا واکنش نشان دادید و در این مورد نه؟

طبیعتاً افکار عمومی توقع دارند در وقایع مشابه، واکنش‌های مشابه ببینند، حال این پرسش جای طرح دارد که چرا واکنش‌ها از آن دوره تا این دوره اینقدر متفاوت شده است؟ چرا آنجا آن طوری و اینجا اینطوری؟ چه فرقی هست؟

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.