کد خبر : 9892
دیدگاه‌ها برای آمادگی دفاعی بالاترین اولویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 21 شهریور 1394 - 17:47
-

آمادگی دفاعی بالاترین اولویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

سبزواریان: مسئول نمایندگی ولی فقیه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : آمادگی دفاعی در تمام ابعاد در مقابل دشمن بالاترین اولویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است . به گزارش قدس آنلاین، حجت السلام محمدهادی رضایی که در آیین تکریم و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در گروه مهندسی رزمی ۴۷ سلمان

sepahسبزواریان: مسئول نمایندگی ولی فقیه نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : آمادگی دفاعی در تمام ابعاد در مقابل دشمن بالاترین اولویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است .

به گزارش قدس آنلاین، حجت السلام محمدهادی رضایی که در آیین تکریم و معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در گروه مهندسی رزمی ۴۷ سلمان شهرستان سبزوار سخن می گفت با بیان اینکه تمام آحاد جامعه اسلامی باید در این حوزه نقش ایفا نمایند افزود : ملت بزرگوار و جانبر کف جمهوری اسلامی ایران باید آمادگی رزمی و توان دفاعی خود را برای مقابله با جنگ سخت تقویت کنند .

وی با اشاره به اینکه جنگ نرم متعلق به امروز نیست و از بدو انقلاب اسلامی با آن روبرو بوده ایم ، جنگ روانی ، تبلیغات ، فعالیتهای جاسوسی و…. را بخشی از این جنگ نرم دانشت و در عین حال تصریح کرد : جمهوری اسلامی ایران با توان دفاعی بالا و قدرت بازدارندگی مثبت تاکنون سد راه آنها بده ایم و به امید خدا سعی خواهیم نمود در مقابل توطئه ها و دشمنی های خصمانه امپرپالیم و قدرتهای شرق و غرب از هیچ کوششی دریغ ننماییم .

این مسئول نظامی یاد آور شد : هر کشوری که در توان دفاعی آن خللی به وجود آید ، قطعا جنگ نرم در آن کشور به نتیجه خواهد رسید .

مسوول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه پاسداران کشور از قدرت به عنوان کلید و رمزگشای همه مشکلات برای کشور یاد کرد و اظهار داشت : آمادگی نظامی همراه با عوامل معنوی ، روحی و تبلیغاتی است و این وظیفه مسلم همه کسانی است که در سپاه خدمت می کنند .

رضایی خاطرنشان کرد : هرگاه تقویت توان نظامی و دفاعی در انسان متبلور شود تقوای الهی ، خداترسی و انفاق در راه خدا در زندگی جاری خواهد شد .

در این مراسم همچنین از تلاش حجت الاسلام باقری راد تقدیر و حجت الاسلام علیرضا طاوسی به عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در گروه ۴۷سلمان شهرستان سبزوار معرفی شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.