کد خبر : 10149
دیدگاه‌ها برای آمار زائران جان باخته خراسان رضوی در فاجعه منا به ۳۸ نفر رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 مهر 1394 - 11:26
-

آمار زائران جان باخته خراسان رضوی در فاجعه منا به ۳۸ نفر رسید

سبزواریان: آمار زائران جان باخته از خراسان رضوی در فاجعه منا به ۳۸ نفررسید و موجب شد تا این استان در صدر جدول بیشترین آمار قربانی در این حادثه مرگبار قرار گیرد. سخنگوی ستاد مراسم تشییع و تدفین جان باختگان فاجعه منا در خراسان رضوی با اشاره به افزایش تعداد قربانیان این حادثه به مهر

mena94-01سبزواریان: آمار زائران جان باخته از خراسان رضوی در فاجعه منا به ۳۸ نفررسید و موجب شد تا این استان در صدر جدول بیشترین آمار قربانی در این حادثه مرگبار قرار گیرد.

سخنگوی ستاد مراسم تشییع و تدفین جان باختگان فاجعه منا در خراسان رضوی با اشاره به افزایش تعداد قربانیان این حادثه به مهر گفت: بنا بر آخرین آمار دریافتی تاکنون تعداد ۳۸ تن از زائران خراسان رضوی در این فاجعه جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۲۰ جان باخته از شهرستان نیشابور، تعداد ۱۰ نفر از شهر مقدس مشهد، تعداد ۷ تن مربوط به شهرستان سبزوار و یک نفر از شهرستان تایباد است.

محمد حسن واحدی بیان کرد: آمار مفقودان این فاجعه نیز که پیش از این ۵۹ نفر اعلام شده بود خوشبختانه با بازگشت برخی از زائران به کاروان های خود کاهش و به تعداد ۴۸ نفر رسید.

وی در این رابطه اظهار کرد: از تعداد ۴۸ نفر زائر مفقود شده نیز بیشترین آمار به میزان ۳۱ نفر مربوط به نیشابور، ۱۱ نفر مربوط به مشهد، ۵ نفر مربوط به سبزوار و یک نفر مربوط به تایباد است.

معاون هماهنگی امور زائران استاندار خراسان رضوی همچنین آخرین آمار زائران مجروح از خراسان رضوی در فاجعه منا را نیز ۴ نفر از شهرستان نیشابور، یک نفر از مشهد و دو نفر از سبزوار اعلام کرد.

وی با بیان اینکه امکان تغییر آمار هنوز هم وجود دارد بیان کرد: در قالب ستاد تشییع از جان باختگان حادثه منا برنامه ریزی منسجم و دقیقی برای تحویل و تشییع پیکرهای پاک این عزیزان با همکاری دستگاه های ذی ربط پیش بینی شده است.

وی با تشریح وظایف دستگاه های ذی ربط در تشییع پیکر جان باختگان حادثه منا گفت: مراسم تشییع پیکرهای پاک جان باختگان پس از انجام غسل و کفن از یکی از میدان های منتهی به حرم رضوی به سمت حرم امام رضا (ع) در هفته جاری برگزار می شود.

وی یادآور شد: به منظور ابراز همدردی و تسلی خاطر بازماندگان فرمانداران شهرستان ها کار سرکشی و دیدار با خانواده های بازماندگان این حادثه مرگبار را در دستور کار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.