کد خبر : 9348
دیدگاه‌ها برای آموزشگاه‌ پرورش فکر و اندیشه کودکان ایجاد شود بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مرداد 1394 - 19:15
-

آموزشگاه‌ پرورش فکر و اندیشه کودکان ایجاد شود

سبزواریان: فرماندار سبزوار خواستار ایجاد آموزشگاه‌هایی در راستای پرورش فکر و اندیشه کودکان شد. احمد برادران در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار، در حاشیه دیدار با استعدادهای درخشان این شهرستان با بیان اینکه یکی از مشکلات نسل فعلی عدم تفکر و اندیشیدن است، اظهار داشت: به دلیل مشغله والدین و ظهور سیستم‌های الکترونیکی

baradaran01سبزواریان: فرماندار سبزوار خواستار ایجاد آموزشگاه‌هایی در راستای پرورش فکر و اندیشه کودکان شد.

احمد برادران در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در سبزوار، در حاشیه دیدار با استعدادهای درخشان این شهرستان با بیان اینکه یکی از مشکلات نسل فعلی عدم تفکر و اندیشیدن است، اظهار داشت: به دلیل مشغله والدین و ظهور سیستم‌های الکترونیکی جدید و عدم استفاده بهینه و موثر از این امکانات نسل جدید تفکر صحیح را فراموش کرده‌اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در جهت آموزش قدرت تفکر و اندیشیدن به کودکان خیلی خوب عمل نمی‌شود، افزود: ایجاد آموزشگاه‌های موثر در پرورش فکرو اندیشه کودکان باید در دستورکار قرار گیرد تا با وجود استعدادهای درخشان، در آینده شاهد پیشرفت روزافزون کشور در تمامی حوزه ها باشیم.

برادران با اشاره به عدم استفاده صحیح و بهینه نسل فعلی از امکانات الکتریکی، خاطرنشان‌کرد: این امر تهدید بزرگی برای کشور است که فعالیت موسسات موثر می‌تواند در جهت رفع این تهدیدها نقش بسزایی داشته باشد و موجب شکوفایی‌کودکان شود.

وی استفاده از ماشین حساب حتی قبل از شروع دوره ابتدایی توسط کودکان را از آفت‌های موجود در حوزه یادگیری و پرورش فکر کودکان دانست و عنوان کرد: آموزش به کودکان در زمینه انجام محاسبات بدون ماشین حساب می‌تواند در جهت تقویت حافظه و اندیشه کودکان نقش ویژه‌ای داشته باشد.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه آموزش و پرورش با اقدام در جهت ایجاد موسسات موثر در این زمینه می‌تواند نقش مهم و خوبی را در جهت افزایش یادگیری کودکان ایفاکند، افزود: خانواده‌ها با اعتقاد به اینکه راه تفکر و اندیشه استقاده از توانمندی‌های ذهنی که نعمت خدادادی است باید راه شکوفایی، رشد و تعالی کودکان و استعدادهای درخشان سطح کشور را فراهم کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.