کد خبر : 29409
دیدگاه‌ها برای آموزش در مدارس سبزوار و ششتمد با توجه به وضعیت قرمز کرونا غیرحضوری است بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 11:08
-

آموزش در مدارس سبزوار و ششتمد با توجه به وضعیت قرمز کرونا غیرحضوری است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی فعالیتهای آموزشی و پرورشی پایه های مختلف تحصیلی در ۲ شهرستان سبزوار و ششتمد همچنان به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود. دکتر فاطمه نوده افزود: بر مبنای مصوبات ستاد کرونا و اعلام اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در شهرستانهای

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی فعالیتهای آموزشی و پرورشی پایه های مختلف تحصیلی در ۲ شهرستان سبزوار و ششتمد همچنان به صورت مجازی و غیرحضوری برگزار می شود.

دکتر فاطمه نوده افزود: بر مبنای مصوبات ستاد کرونا و اعلام اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در شهرستانهای با وضعیت قرمز کرونا، تمامی برنامه های آموزشی و پرورشی پایه های مختلف تحصیلی از طریق فضای مجازی برگزار می شود.

وی ادامه داد: در این راستا و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا، بازدید کارشناسان بهداشت از مدارس ادامه دارد و با مدارس متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: هفته گذشته ۲ مدرسه متخلف در این شهرستان که با وجود وضعیت قرمز کرونایی و بر خلاف مصوبه ستاد ملی کرونا، اقدام به برگزاری کلاس‌های حضوری کرده بودند تعطیل شدند.

نوده افزود: با توجه به قرار گرفتن شهرستان سبزوار در وضعیت قرمز کرونایی، شهروندان باید بیش از گذشته شوبه نامههای بهداشتی را رعایت کنند.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۹۰ دانشگاه علوم پزشکی سبزوار برای رسیدگی به شکایات مردمی به صورت ۲۴ ساعته فعال است که شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی، با این سامانه تماس بگیرند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.