کد خبر : 29034
دیدگاه‌ها برای آموزش و پرورش باید دین، تخصص و مهارت‌آموزی را با هم تقویت کند بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 - 11:29
-

آموزش و پرورش باید دین، تخصص و مهارت‌آموزی را با هم تقویت کند

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه کشور گفت: آموزش و پرورش باید ارزشهای دینی را در کنار تخصص و مهارت‌آموزی تقویت کند و یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز همین است. سیدمجتبی علوی‌ مقدم روز شنبه در آموزشگاه شاهد فاضله

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش در توسعه همه جانبه کشور گفت: آموزش و پرورش باید ارزشهای دینی را در کنار تخصص و مهارت‌آموزی تقویت کند و یکی از اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز همین است.

سیدمجتبی علوی‌ مقدم روز شنبه در آموزشگاه شاهد فاضله سبزوار با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید افزود: با توجه به اهمیت آشنایی دانش آموزان با معارف اسلامی سوالی برای دانش آموزان مقاطع متوسطه شهرستان سبزوار با عنوان نقش دین در آموزش و پرورش و تربیت مطرح شده است که در این راستا به مقالات و پژوهش های برتر دانش آموزی طی ماههای آینده هدایای ارزشمندی اهدا می شود.

وی با اشاره به اهمیت نظام آموزش و پرورش گفت: توسعه همه جانبه کشور به نقش معلمان و نظام آموزشی بستگی دارد و باید قدردان فعالان عرصه تعلیم و تربیت بود.

فرماندار سبزوار با بیان این که شکوفایی استعدادها، نوآوری، خلاقیت و تضمین آینده فرزندان کشور از مسیر مدرسه می گذرد افزود: همه نهادها باید همکاری لازم با آموزش و پرورش داشته باشند.

علوی مقدم افزود: سال تحصیلی جدید با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا و استفاده از ظرفیت مدارس تلویزیونی و شبکه شاد به شیوه غیرحضوری و ترکیبی آغاز و با تلاش مسئولان  آموزش و پرورش سبزوار زمینه بازگشایی مدارس نیز فراهم شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.