کد خبر : 11768
دیدگاه‌ها برای آیین نامه ساماندهی تبلیغات محیطی سبزوار تدوین شد بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1394 - 18:49
-

آیین نامه ساماندهی تبلیغات محیطی سبزوار تدوین شد

سبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از تدوین آیین نامه ساماندهی تبلیغات محیطی شهر سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با اعلام این خبر افزود: تبلیغات محیطی از اجزای اصلی منظر شهری و تاثیرگذار بر کیفیت سیمای شهر هستند که در صورت کیفیت نامناسب موجب ایجاد

hosein-bidiسبزواریان: مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوار از تدوین آیین نامه ساماندهی تبلیغات محیطی شهر سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، حسین بیدی با اعلام این خبر افزود: تبلیغات محیطی از اجزای اصلی منظر شهری و تاثیرگذار بر کیفیت سیمای شهر هستند که در صورت کیفیت نامناسب موجب ایجاد آلودگی های بصری در سطح شهر شده و سلامت روانی شهروندان را تهدید می کنند.

او اظهار کرد: از سال ۹۲ بدلیل نبود پست سازمانی سیما و منظر شهری در شهرداری سبزوار، ساماندهی تبلیغات شهری به سازمان پارک ها و فضای سبز واگذار شد و در تغییرهای جدید از سوی وزارت کشور به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ارتقا خواهد یافت.

وی اضافه کرد: از این رو ساماندهی تبلیغات محیطی شهر در دستور کار سازمان پارک ها قرار گرفت.

بیدی خاطرنشان کرد: ارزیابی وضعیت سیما و منظر شهری نشان می داد که سیمای عمومی شهر در زمینه تبلیغات وضعیت مطلوبی برخوردار ندارد و گستردگی بی ضابطه تابلوهای تبلیغاتی ، معرفی اصناف، ال ای دی ، بنرها، بیلبوردها عرصه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی را تحت الشعاع قرار داده بود.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری سبزوارادامه داد: ایجاد ضوابط و مقررات کارآمد و منسجم در ساماندهی تبلیغات محیطی یکی از دغدغه های مهم سازمان پارک ها بود که این موضوع در کارگروه منسجم ،تخصصی و مطالعاتی در سازمان پارک ها تشکیل و دستاوردها آن تحقیق و بررسی تدوین آیین نامه ساماندهی تبلیغات محیطی شد.

بیدی بیان کرد: این آیین نامه پس از تایید در مراجع ذی ربط سازمان جهت تایید نهایی به شورای اسیلامی شهر ارسال شد تا بعد از تبادل نظر در کارگروه های تخصصی شورا در صورت نهایی شدن قابلیت اجرایی به خود بگیرد.

وی اضافه کرد: قطعا ماحصل این مهم بسیار مفید و رضایت بخش خواهد بودو تحول خوبی را در حوزه تبلیغات محیطی بوجود خواهد آورد.

وی گفت: سازمان پارک ها از شهروندان، اصناف، ادارات می خواهد قبل از نصب هرگونه تبلیغات، مجوزهای لازم را از این سازمان اخذ کنند چراکه در غیر این صورت با افرادی که بدون هماهنگی اقدام به تبلیغات نمایند برابر مفاد قانونی تبصره ۲۷ ماده ۵۵ و ماده ۹۲ قوانین و مقررات شهرداری برخوردهای لازم صورت خواهد گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.