کد خبر : 11010
دیدگاه‌ها برای اتمام طراحی گذر فرهنگ و هنر سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 آبان 1394 - 16:13
-

اتمام طراحی گذر فرهنگ و هنر سبزوار

سبزواریان: مسئول واحد معماری شهرداری سبزوار از طراحی گذر فرهنگ و هنر این شهر خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد ایمان پناه گفت: در این طرح ساختمان اداری شهرداری با کارکرد اداری ـ فرهنگی به عنوان موزه آثار هنرمندان معاصر سبزوار باز طراحی شد. وی افزود: با ظهور و بروز تکنولوژی های

سبزواریان: مسئول واحد معماری شهرداری سبزوار از طراحی گذر فرهنگ و هنر این شهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، محمد ایمان پناه گفت: در این طرح ساختمان اداری شهرداری با کارکرد اداری ـ فرهنگی به عنوان موزه آثار هنرمندان معاصر سبزوار باز طراحی شد.

وی افزود: با ظهور و بروز تکنولوژی های نوین و افزایش سرعت انجام امور، استفاده از ایده فضاهای چند کارکردی به سرعت در حال گسترش است، چنین فضاهایی می تواند ضمن رفع نیازهای مختلف شهروندان نقش بسزایی در صرفه جویی های اقتصادی و تاثیرات مثبت زیست محیطی داشته باشد.

او اضافه کرد: در این راستا و در امتداد چشم انداز در نظر گرفته شده برای محوطه باغ ملی به عنوان سایت گردشگری رستم و سهراب، ساختمان شهرداری با همین ایده و به منظور تقویت حس تعلق به صورت فضایی اداری ـ فرهنگی بازطراحی شد.

ایمان پناه گفت: این طرح با عنوان گذر فرهنگ و هنر از فضاهای عمومی و دسترسی های موجود به عنوان موزه آثار هنرمندان معاصر شهر استفاده شده تا بدین ترتیب گامی باشد در ارج گذاری فرهنگ و هنر شهر.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.