کد خبر : 698
دیدگاه‌ها برای اتوبوس‌ های “وی آی پی” و آب چاه بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 7 تیر 1393 - 19:52
-

اتوبوس‌ های “وی آی پی” و آب چاه

سبزواریان.کام: تعدادی از مسافران اتوبوس‌ “VIP” تعاونی شماره ۱۵ که از مبدا سبزوار به مقصد تهران و کرج در حال تردد بود، مدعی هستند که آب چاه در بطری‌های آب معدنی این اتوبوس‌ پر و به مسافران ارائه شده است. یکی از کاربران خبرگزاری مهر ماجرای سفر اتوبوسی برون شهری خود را به شرح ذیل روایت

terminalسبزواریان.کام: تعدادی از مسافران اتوبوس‌ “VIP” تعاونی شماره ۱۵ که از مبدا سبزوار به مقصد تهران و کرج در حال تردد بود، مدعی هستند که آب چاه در بطری‌های آب معدنی این اتوبوس‌ پر و به مسافران ارائه شده است.

یکی از کاربران خبرگزاری مهر ماجرای سفر اتوبوسی برون شهری خود را به شرح ذیل روایت کرده است که می‌تواند توسط مسئولان ذی‌ربط مورد بررسی صورت گیرد و در صورت لزوم، با متخلفان برخورد قانونی لازم انجام شود:

“در تاریخ جمعه ششم تیرماه جاری اتوبوس‌ VIP شرکت تعاونی شماره ۱۵ از سبزوار به مقصد تهران و کرج در حال حرکت بود که مسافران با یک رفتار غیر انسانی از سوی رانندگان این خودرو مواجه شدند.

در حالی که هزینه بلیت هر نفر از سبزوار به مقصد شهرهای تهران و کرج ۳۶ هزار تومان است و بابت این مبلغ نیز شرکت موظف است خدمات مناسبی به مسافران بدهد، اما در داخل یخچال این اتوبوس‌ بطری‌های آب معدنی مصرف شده و بدون پلمپ وجود داشت که به هیچ عنوان با خدمات یک اتوبوس VIP مطابقت ندارد.

برخی از مسافران این اتوبوس‌ با مشاهده این وضعیت اعتراض خود را به رانندگان و خدمه اتوبوس‌ اعلام کردند که با واکنش عجیب آنها مواجه شدند و این رانندگان با فرار از مسئولیت خود اعلام کردند:«همینی که هست، دوست دارید بخورید دوست ندارید نخورید.»

این رفتار ناشایست راننده و خدمه اتوبوس‌ بی پایان نبود و آنها در توجیه این رفتار خود اعلام کردند که آب موجود در این بطری ها آب کرج است که در نوع خود یک توجیه عجیب به نظر می رسید.

از وضعیت این بطری ها کاملا پیدا بود که به دفعات مورد استفاده قرار گرفته و یک خطر بزرگ تمام مسافران را تهدید می کند. حال آنکه ده‌ها بیماری خطرناک همچون ایدز و هپاتیت از راه بزاق دهان قابل انتقال است و رانندگان این اتوبوس‌ صرفه اقتصادی خود را به سلامت مسافران ترجیح می دهند و این در حالی است که دوبرابر اتوبوس های معمولی پول بلیت دریافت می کنند.

اعتراض مسافران تا جایی ادامه یافت که خدمه اتوبوس مجبور شدند سراسیمه بطری های مصرف شده و بدون پلمپ را جمع آوری کنند و این در حالی است که مشخصی نیست تا پیش از این چند نفر از این بطری ها استفاده و به قول آقای راننده آب چاه‌های کرج را نوشیده اند.”

اطلاعات دقیق این اتوبوس در خبرگزاری مهر موجود است، ضمنا اطلاعات تماس برخی از مسافران این اتوبوس نیز نزد این خبرگزاری موجود است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.