کد خبر : 10822
دیدگاه‌ها برای اجتماع عظیم «منشور عزت» در چهار شهر خراسان رضوی برگزار می شود بسته هستند
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 آبان 1394 - 19:56
-

اجتماع عظیم «منشور عزت» در چهار شهر خراسان رضوی برگزار می شود

سبزواریان: با هدف معرفی حماسه پیام آور کربلا اجتماع عظیم مردمی با عنوان «منشورعزت» در چهار شهر خراسان رضوی از جمله سبزوار، شاندیز، نقاب شهرستان جوین و تربت حیدریه برگزار می شود. به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ورود کاروان اهل بیت(ع) به شام و خطبه خوانی حضرت سجاد(ع) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب

manshore-ezat01سبزواریان: با هدف معرفی حماسه پیام آور کربلا اجتماع عظیم مردمی با عنوان «منشورعزت» در چهار شهر خراسان رضوی از جمله سبزوار، شاندیز، نقاب شهرستان جوین و تربت حیدریه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت ورود کاروان اهل بیت(ع) به شام و خطبه خوانی حضرت سجاد(ع) و عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) در کاخ یزید و محکومیت خاندان بنی امیه چهار شهر استان خراسان رضوی طی فردا و همچنین روز جمعه میزبان اجتماع عظیم عزاداران حسینی با عنوان «منشور عزت» می شوند.

اجتماع عظیم سوگواران حسینی فردا پس از اقامه نماز ظهر و عصردر شهر سبزوار با سخنرانی آیت الله سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شامگاه پنج شنبه بعد از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر نقاب جوین با حضور سردار یعقوب علی نظری فرمانده سپاه امام رضا(ع) و مداحی حاج احمد واعظی برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.