کد خبر : 25035
دیدگاه‌ها برای اجرای طرح ارجاع سطح یک به سطح دو پزشک خانواده در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 دی 1398 - 10:25
-

اجرای طرح ارجاع سطح یک به سطح دو پزشک خانواده در سبزوار

صدا و سیما طرح ارجاع سطح یک به سطح دو پزشک خانواده در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حال اجراست. معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این طرح به‌صورت آزمایشی در شهریورماه در شهرستان جغتای اجرا و بعد از رفع نواقص از آذرماه این طرح با حضور وزیر بهداشت در تمامی شهرستان‌های تحت پوشش

صدا و سیما

طرح ارجاع سطح یک به سطح دو پزشک خانواده در حوزه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در حال اجراست.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این طرح به‌صورت آزمایشی در شهریورماه در شهرستان جغتای اجرا و بعد از رفع نواقص از آذرماه این طرح با حضور وزیر بهداشت در تمامی شهرستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار آغاز شد.

دکتر فاطمه نوده افزود: در این طرح بیماران بعد از ویزیت توسط پزشک عمومی در سطح یک در صورت نیاز به خدمات تخصصی توسط پزشک ارجاع داده می‌شود.

وی افزود: نوبت‌گیری برای بیمار توسط پزشک عمومی در سامانه صورت می‌گیرد تا بیمار با کمترین هزینه و بدون معطلی توسط پزشک متخصص با تعرفه دولتی ویزیت شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: هم‌اکنون طرح ارجاع از سطح یک در ۱۹۴ خانه بهداشت و مراکز جامع سلامت شهری به ۶ بیمارستان و کلینیک‌های تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در سطح دو صورت می‌گیرد.

وی بر اطلاع‌رسانی درباره مزایای این طرح تأکید کرد و گفت: کاهش هزینه‌ها در این طرح محسوس است زیرا ویزیت بیمار توسط پزشک متخصص با تعرفه دولتی انجام می‌گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.