کد خبر : 17430
دیدگاه‌ها برای اجرای طرح توزیع نفت سفید به صورت الکترونیکی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 آذر 1397 - 14:57
-

اجرای طرح توزیع نفت سفید به صورت الکترونیکی در سبزوار

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: طرح توزیع نفت سفید به روش الکترونیکی با کارت بانکی به صورت پایلوت در سبزوار اجرا شد. علی اکبر عرب عامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت معادن بردسکن گفت:  بردسکن هم زیرساخت‌های لازم را برای اجرای این

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار گفت: طرح توزیع نفت سفید به روش الکترونیکی با کارت بانکی به صورت پایلوت در سبزوار اجرا شد.

علی اکبر عرب عامری مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار در حاشیه جلسه بررسی مسائل و مشکلات سوخت معادن بردسکن گفت:  بردسکن هم زیرساخت‌های لازم را برای اجرای این طرح دارد که درآینده نزدیک به عنوان دومین شهرستان تحت پوشش این منطقه اجرایی شود.
وی تصریح کرد: با اجرای این طرح کالابرگ‌های نفتی حذف و به روش الکترونیکی با استفاده یکی از کارت‌های عابربانک افراد به آن‌ها نفت سفید داده می‌شود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار با بیان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار ۵ شهرستان را تحت پوشش دارد گفت: روزانه بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ هزار لیتر بنزین، ۳۵۰ تا ۵۰۰ هزار لیتر نفت سفید و بین ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار لیتر هم نفت گاز مصرف می‌شود و حتی این منطقه تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستان اسفراین از خراسان شمالی نیز است.

عرب عامری تعداد جایگاه‌های سوخت مایع و سی ان جی شهرستان‌های تحت مدیریت این منطقه را بیش از ۶۰ مورد اعلام کرد و ادامه داد: به طور متوسط در هر جایگاه زمینه اشتغال ۸ نفر فراهم شده است.

وی  به مشکلات سوخت معادن بردسکن اشاره کرد و اظهار داشت: ازابتدای امسال تاکنون بیش از ۳ میلیون لیتر نفت گاز بین ۱۱ معدن این شهرستان با قیمت سوبسید دار توزیع شده است که بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان هزینه آن را دولت پرداخت کرده است و به ازای هر لیتر ۳۰۰ تومان بین معادن توزیع شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار معادن بردسکن را ظرفیت بسیار خوب در حوزه اشتغال دانست و گفت: دراین رابطه کارشناسانی را به معادن اعزام و مصرف مورد نیاز آن‌ها را مورد بررسی قرار خواهیم داد و به لحاظ تامین سوخت معادن براساس نیاز هیچ گونه محدودیتی نداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.