کد خبر : 16283
دیدگاه‌ها برای اجرای طرح سبک سازی کیف دانش آموزان درسبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 9:09
-

اجرای طرح سبک سازی کیف دانش آموزان درسبزوار

طرح سبک سازی کیف دانش آموزان در سبزوار اجرایی شد. مجری این طرح که مدیر یکی از هسته های فناور دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است، گفت: با تجمیع کتاب های درسی دانش آموزان در یک مجموعه کلاسور دیگر نیاز نیست دانش آموزان تمامی کتاب ها را با خود به مدرسه ببرند. علی دلبری افزود: در

طرح سبک سازی کیف دانش آموزان در سبزوار اجرایی شد.

مجری این طرح که مدیر یکی از هسته های فناور دانشگاه علوم پزشکی سبزوار است، گفت: با تجمیع کتاب های درسی دانش آموزان در یک مجموعه کلاسور دیگر نیاز نیست دانش آموزان تمامی کتاب ها را با خود به مدرسه ببرند.

علی دلبری افزود: در این طرح تعداد برگ های درس های مد نظر به طور مثال درس های مهر ، داخل یک کلاسور پانچ می شود و به ترتیب کتاب های مختلف پشت سر هم در این کلاسور قرار داده می شود و همچنین اوراق دفتر مشق و دفاتر مورد نیاز تجمیع می شود و علاوه بر سبک شدن در مصرف دفتر نیز صرفه جویی می شود.

وی با بیان اینکه طبق استاندارد میانگین وزن کیف دانش آموزان باید ۱۰ درصد وزن دانش اموز باشد افزود: در این طرح با سبک سازی صورت گرفته وزن کیف به یک هشتم تا یک ششم معمول کاهش می یابد.

دلبری گفت:این طرح بعد از تصویب در شورای آموزش و پرورش سبزوار هم اکنون در ۱۲ مدرسه در سبزوار به صورت آزمایشی در حال اجراست و با توجه به استقبال خانواده و معلمان قرار است در اکثر مدارس سبزوار و سپس در شهرهای دیگر اجرایی شود .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.