کد خبر : 11793
دیدگاه‌ها برای اجرای طرح مدیریت نخاله های ساختمانی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : جمعه 25 دی 1394 - 18:30
-

اجرای طرح مدیریت نخاله های ساختمانی در سبزوار

سبزواریان: معاون فنی سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار از اجرای طرح مدیریت نخاله های ساختمانی در سبزوار خبر داد. به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید معنوی زاده با اعلام این خبر افزود: با توجـه به گسترش شهر نشینی و به دنبال آن عمـلیات ساخت و ساز اجـرای طرح مدیریت نخـاله های ساختمـانی تولید شـده

nokhale-sakhtemani01سبزواریان: معاون فنی سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار از اجرای طرح مدیریت نخاله های ساختمانی در سبزوار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری سبزوار، مجید معنوی زاده با اعلام این خبر افزود: با توجـه به گسترش شهر نشینی و به دنبال آن عمـلیات ساخت و ساز اجـرای طرح مدیریت نخـاله های ساختمـانی تولید شـده در شهر سبزوار در امسال مانند سنوات قبل جمع آوری و به محل تعیین شده حمل می شود.

او بیان کرد: تولید این میزان خاک و نخاله ساختمانی سبب شده است که سازمان برای ساماندهی خاک و نخاله های ساختمانی شهر زمینی را در ضلع جنوب کمربند سبزوار به این مهم اختصاص دهد که تا ۳ سال آینده ظرفیت تخلیه پذیری خاک و نخاله های ساختمانی سبزوار را دارا می باشد.

معنوی زاده با بیان اینکه تولید نخاله های ساختمانی اجتناب ناپذیر است، خاطرنشان کرد: خاک و ضایعات ساختمانی رها شده در شهرها و حاشیه آنها خطرات بسیار زیادی برای محیط زیست و سلامت شهروندان در پی دارد که می تواند باعث مشکلاتی برای شهروندان شود که علاوه بر آن سبب نازیبایی منظر شهر و بعضا بروز سانحه نیز خواهد شد.

معاون فنی سازمان مدیریت پسماند شهرداری سبزوار همچنین اضافه کرد: به منظور رعایت ماده ۱۶،۱۸ و۲۰ قانون مدیریت پسماندها و ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی فقط به وسیله باکس امکان پذیر می باشد.

وی افزود: در این راستا تعداد ۴۴ باکس مکانیزه و ۴ دستگاه ماشین جمع آوری خاک و نخاله های ساختمانی برای جمع آوری نخاله های ساحتمانی شهروندان سبزواری منظور شده است.

معنوی زاده تصریح کرد: شهروندان متقاضی به هنگام تخریب ساختمان و تولید نخاله ساختمانی می توانند ضمن تماس با شماره ۴۴۶۷۰۰۹۱-۴۴۶۷۰۰۹۰ نسبت به درخواست مخازن با ظرفیت های مناسب برای مدت مورد نیاز اقدام و پس از تحویل و بارگیری و اعلام مجدد به سازمان پسماند نسبت به تخلیه و بارگیری نخاله و خاک اقدام می گردد.

او از شهروندان سبزواری خواست در هنگام عملیات تعمیرات و ساخت وساز از باکس و خودروی حمل خاک و نخاله استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.