کد خبر : 23712
دیدگاه‌ها برای اجرای طرح موتور ایمن در روستا‌ها و در جهت پیشگیری از تصادفات / ایمن سازی پل بتنی رودخانه کهنه و جاده روستای جبله نو بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 آبان 1398 - 12:15
-

اجرای طرح موتور ایمن در روستا‌ها و در جهت پیشگیری از تصادفات / ایمن سازی پل بتنی رودخانه کهنه و جاده روستای جبله نو

میزان رئیس دادگستری جغتای با بیان اینکه در سال ۹۷ پنجاه درصد فوتی‌های این شهرستان در اثر تصادف موتورسیکلت بوده است، گفت: در جهت پیشگیری از تصادفات، طرح موتور ایمن در روستاهای شهرستان اجرا شد. علی‌اکبر رحیمی، رئیس دادگستری جغتای از توابع خراسان رضوی از انجام مکاتباتی در خصوص ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی خبر داد و گفت:

میزان

رئیس دادگستری جغتای با بیان اینکه در سال ۹۷ پنجاه درصد فوتی‌های این شهرستان در اثر تصادف موتورسیکلت بوده است، گفت: در جهت پیشگیری از تصادفات، طرح موتور ایمن در روستاهای شهرستان اجرا شد.

علی‌اکبر رحیمی، رئیس دادگستری جغتای از توابع خراسان رضوی از انجام مکاتباتی در خصوص ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی خبر داد و گفت: بحمدالله در خصوص سیلاب رودخانه کهنه، طرح مطالعاتی مهار سیلاب توسط اداره آب منطقه‌ای سبزوار در حال انجام است و چند نقطه در معرض خطر توسط پیمانکار مربوطه ایمن‌سازی شد که شامل پل بتنی رودخانه کهنه، جاده روستای جبله نو، تقاطع روستای دستوران – کارخانه سیمان، جاده فراشیان به کارخانه سیمان، لایروبی پل‌های راه‌آهن می‌شود.

وی در ادامه اظهار کرد: در خصوص ایمن‌سازی واحدهای صنفی شهرستان جغتای و نیز برخورد با موتورسیکلت سواران فاقد گواهینامه، همچنین پلمب واحدهای غیرمجاز بهداشتی بنرهایی در سطح شهرستان جغتای با محوریت موضوعات فوق و با هماهنگی دادستانی تهیه و نصب شد.

رحیمی افزود: جلسات بازدید از زندان سبزوار به‌صورت منظم، دوره‌ای، ماهیانه و هر دو هفته یک‌بار توسط دادستان و قضات دادسرا صورت گرفته و در خصوص مرخصی منتهی به آزادی محکومین، دادستانی با اعمال مصادیق قانونی اقدام کرده و حتی‌الامکان سعی شده که مجازات‌های جایگزین حبس به‌جای مجازات‌های حبس مورد حکم دادگاه قرار گیرد.

رئیس دادگستری جغتای عنوان کرد: با بررسی انجام شده در سال ۹۷ پنجاه‌درصد فوتی‌های این شهرستان در اثر تصادف موتورسیکلت بوده و ازآنجاکه نداشتن چراغ خطر و روشنایی در شب برای موتورسیکلت سواران از علل مهم برخورد آنان در شب بوده در جهت پیشگیری از تصادفات، طرح موتور ایمن در روستاهای شهرستان اجرا شد.

وی در تشریح طرح موتور ایمن اظهار کرد: این طرح صرفاً جهت بررسی سیستم موتورسیکلت‌ها یا عیب‌یابی و برطرف کردن عیوب مرتبط توسط تعمیرکار خبره که از بین مددجویان زندان شناسایی شد صورت گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.