کد خبر : 25751
دیدگاه‌ها برای اجرای طرح نظارت بر توزیع سوخت در منطقه سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اسفند 1398 - 13:02
-

اجرای طرح نظارت بر توزیع سوخت در منطقه سبزوار

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از آغاز اجرای طرح نظارت بر توزیع سوخت به منظور ارائۀ خدمات مطلوب به هموطنان عزیز در منطقه خبر داد. محمد صادقی گفت: این طرح با حضور واحدهای ذیربط از ۱۱ اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات سال جدید ادامه خوهد

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه سبزوار از آغاز اجرای طرح نظارت بر توزیع سوخت به منظور ارائۀ خدمات مطلوب به هموطنان عزیز در منطقه خبر داد.

محمد صادقی گفت: این طرح با حضور واحدهای ذیربط از ۱۱ اسفند آغاز و تا پایان تعطیلات سال جدید ادامه خوهد داشت.

وی ادامه داد: کارشناسان و بازرسان منطقه با حضور در مجاری عرضه، عملکرد جایگاه‌ها را مورد پایش قرار داده و با همکاری و همدلی با متصدیان مجاری عرضه که در خط مقدم سوخت‌رسانی هستند با آمادگی هر چه بهتر بتوانند به مردم خدمت‌رسانی کنند.

 این مقام مسئول با بیان اینکه تکریم و سوخت‌رسانی مطلوب و به موقع به مراجعان از اولویت‌های کاری این منطقه است اظهار کرد: مردم می‌توانند درصورت مشاهدۀ هرگونه مشکل با شماره پیام‌گیر منطقه ۰۵۱۴۴۲۱۶۹۰۷ و همچنین سامانۀ پاسخگویی ۲۴ ساعته ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران با شماره تماس ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

مدیر منطقه ضمن آرزوی سلامتی برای همۀ مردم ایران گفت: تا اطلاع ثانوی سوخت‌گیری فقط توسط اپراتورها و کارگران مستقر در جایگاه‌ها انجام می‌شود و درخواست می‌شود مراجعان از دست زدن به نازل‌ها اکیدا خودداری کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.