کد خبر : 17589
دیدگاه‌ها برای اجرای نمایش شاد و کودکانه خروس زری، پیرهن پری در سبزوار به ایستگاه آخر رسید بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 11:25
-

اجرای نمایش شاد و کودکانه خروس زری، پیرهن پری در سبزوار به ایستگاه آخر رسید

نمایش کودکانه و شاد «خروس زری، پیرهن پری» با اجرای مراسم اختتامیه در تالار کاشفی سبزوار به پایان کار خود رسید. این نمایش که به واسطه ماهیت و محتوای شاد و کودکانه خود مورد استقبال خوب کودکان و خانواده های سبزواری قرارگرفت این نمایش در تالار کاشفی سبزوار به مدت ١٢ روز روی صحنه رفت.

نمایش کودکانه و شاد «خروس زری، پیرهن پری» با اجرای مراسم اختتامیه در تالار کاشفی سبزوار به پایان کار خود رسید.

این نمایش که به واسطه ماهیت و محتوای شاد و کودکانه خود مورد استقبال خوب کودکان و خانواده های سبزواری قرارگرفت این نمایش در تالار کاشفی سبزوار به مدت ١٢ روز روی صحنه رفت.

نمایش خروس زری، پیرهن پری به نویسندگی و کارگردانی هنرمند سبزواری سمیرا سالاری و با اجرای تنی چند از هنرمندان نمایش سبزوار اجرا شد و هرشب برای ساعاتی کودکان را غرق درلبخند کرده و مورد استقبال خوب خانواده ها قرارگرفت.

این نمایش با برگزاری آخرین شب اجرا با حضور سرپرست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی سبزوار، بعضی از کارکنان اداره باتفاق خانواده های آنها، جمعی ازپیشکسوتان تئاترشهرستان با اجرای برنامه های متنوع ازقبیل شاهنامه خوانی توسط مرشد احسان افچنگی و موسیقی و سخنرانی برای خانواده ها با موضوع  غرور و دوستی و استفاده بیش ازحد ازفضای مجازی توسط کودکان  پایان یافت و درپایان مراسم ازعوامل اجرائی و بازیگران این نمایش توسط کارگردان ، با اهداء لوح تقدیر قدردانی بعمل آمد ..

یاد آوری می شود نمایش موزیکال و شاد و کودکانه خروس زری ، پیرهن پری پس ازاجرای عمومی درمدت ١٢ شب ، برای مدتی همه روزه صبح ها با اجرا برای مدارس و ویژه گروه سنی کودکان ، به کارخود ادامه خواهد داد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.