کد خبر : 24668
دیدگاه‌ها برای اجرای ۶۱ طرح بازآفرینی شهری در خراسان رضوی بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 دی 1398 - 10:32
-

اجرای ۶۱ طرح بازآفرینی شهری در خراسان رضوی

خبرگزاری صدا و سیما در اجرای طرح ملی بازآفرینی شهری تاکنون ۶۱ طرح با هزینه هزار و ۲۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرهای مشهد، سبزوار، تربت‌حیدریه و نیشابور اجرا شده است. معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از کل اعتبار اختصاص یافته به اجرای این طرح‌ها در

خبرگزاری صدا و سیما

در اجرای طرح ملی بازآفرینی شهری تاکنون ۶۱ طرح با هزینه هزار و ۲۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهرهای مشهد، سبزوار، تربت‌حیدریه و نیشابور اجرا شده است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: از کل اعتبار اختصاص یافته به اجرای این طرح‌ها در سال‌های ۹۵ تا ۹۷ حدود یک هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال جذب شده است.

رضا نوروزی افزود: تعداد شهرهای هدف بازآفرینی در خراسان رضوی ۳۱ شهر با مساحت ۵۲ هزار و ۸۴۵ هکتار با جمعیت چهار میلیون و ۴۵۵ هزار و ۷۰۱ نفر است که این طرح در ۱۱۷ محله با مساحت ۹ هزار و ۲۰۲ هکتار و جمعیت یک میلیون و ۷۱۷ هزار و ۸۸۸ نفر اجرا شده است.

وی ادامه داد: محدوده‌ها و محلات ناکارآمد مورد هدف طرح بازآفرینی در مشهد پارسال و امسال ۲۰ محله شامل شهرک شهید مطهری، شهرک امام علی (ع)، قائم (عج)، مهدی‌آباد، بحرآباد، امام هادی (ع)، شهرک حجت، نوید، کال زرکش، صیدآباد، شهرک شهید رجایی، باغ حسن‌آباد، کشمیری‌ها، طرق، بهمن، دهرود، درودی، آبکوه، وکیل‌آباد و شهید شافعی بوده است.

وی افزود: مجموع ردیف‌های اعتباری موافقت‌نامه‌های شرکت بازآفرینی شهری در استان خراسان رضوی با عناوین مطالعات و ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی، مطالعه و کمک به بهسازی بافت فرسوده، ساماندهی حاشیه شهرها، بهسازی بافت فرسوده کلان‌شهر مشهد، بهسازی بافت فرسوده و ساماندهی حاشیه شهرها و کلان‌شهر مذهبی و صندوق توسعه ملی در سال‌های ۱۳۹۵ تا ۱۳۹۷ به استان اختصاص یافته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.