کد خبر : 8915
دیدگاه‌ها برای اجماع تحریمها علیه ایران شکسته شد بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 20 تیر 1394 - 18:21
-

اجماع تحریمها علیه ایران شکسته شد

سبزواریان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت به نتیجه رسیدن یا نرسیدن مذاکرات هسته ای آنچه واضح می باشد اینکه دیگر اجماع تحریمها علیه ایران شکسته شده است. محمدرضا محسنی ثانی در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: افکار عمومی دنیا در این مذاکرات متوجه ایران شد و منطق

mohseni05سبزواریان: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت به نتیجه رسیدن یا نرسیدن مذاکرات هسته ای آنچه واضح می باشد اینکه دیگر اجماع تحریمها علیه ایران شکسته شده است.

محمدرضا محسنی ثانی در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: افکار عمومی دنیا در این مذاکرات متوجه ایران شد و منطق جمهوری اسلامی برای دنیا روشن شده است.

وی گفت: به نتیجه رسیدن یا نرسیدن مذاکرات برای ایران فرصت است چون در هر صورت حقانیت جمهوری اسلامی بر همه جهانیان ثابت شد.

نماینده مردم شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی افزود: تیم هسته ای به زعامت مقام معظم رهبری و همیاری داخلی در برابر قدرتهای بزرگ دنیا ایستاده اند.

وی با اشاره به اینکه مذاکرات به خواست آمریکا شروع شد گفت: ما در مذاکرات چیزی را از دست نخواهیم داد و یقینا نافرجامی در نتیجه مذاکرات سبب می شود ایران توسعه هسته ای خود را گسترش دهد.

محسنی ثانی با اشاره به قدرت سیاسی ایران افزود: به لحاظ سیاسی تنها قدرتی هستیم که همه قدرتها مقابل ما ایستاده اند و روز به روز بر اقتدار جمهوری اسلامی افزوده می شود.

وی ادامه داد: امروز بیشتر ملتها با جمهوری اسلامی همگرایی دارند چنانکه روز جهانی قدس تجلی این همگرایی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران با اتکا بر اقتصاد مقاومتی و ظرفیتهای درونی در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گرفته و با قدرت پیش می رود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.