کد خبر : 713
دیدگاه‌ها برای احداث کتابخانه مرکزی دیجیتالی در سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1393 - 11:18
-

احداث کتابخانه مرکزی دیجیتالی در سبزوار

سبزواریان.کام: نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی از احداث کتابخانه دیجیتالی مرکزی در سبزوار خبر داد. به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا محسنی‌ثانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث کتابخانه مرکزی دیجیتالی در سبزوار اظهار داشت: شهرستان سبزوار دارای یک نسل جوانان فرهنگی، دانش‌پژوه و ادیب است بنابراین

mohseni-02سبزواریان.کام: نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی از احداث کتابخانه دیجیتالی مرکزی در سبزوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدرضا محسنی‌ثانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث کتابخانه مرکزی دیجیتالی در سبزوار اظهار داشت: شهرستان سبزوار دارای یک نسل جوانان فرهنگی، دانش‌پژوه و ادیب است بنابراین این نسل نیازمند تأمین اطلاعات خود در حوزه‌های مختلف خواهد بود.

وی بیان داشت: در این زمینه پیگیری‌های خوبی صورت گرفته تا کتابخانه مرکزی دیجیتالی در این شهر احداث شود.

رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دو کتابخانه‌ تخصصی نیز برای دانشگاه‌هایی مانند علوم پزشکی و هلال احمر راه‌اندازی خواهد شد که وزارت فرهنگ متعهد شده تا در راستای راه‌اندازی این کتابخانه‌ها کتاب‌هایی را اهدا کند.

وی افزود: با پیشنهادی که از سوی مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شده پیگیر احداث دانشگاه علمی و کاربردی علوم قرآنی با گرایشات خاص در این حوزه در شهرستان هستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: سبزوار بنیانگذار ایجاد رشته‌های قرآنی در دانشگاه‌ها علمی و کاربردی است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.