کد خبر : 4583
دیدگاه‌ها برای احداث کمربند شرق نیاز شهر بود، ارزیابی ها مثبت است بسته هستند
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 دی 1393 - 16:34
-

احداث کمربند شرق نیاز شهر بود، ارزیابی ها مثبت است

سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: احداث کمربند شرق به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های شهری نیاز شهر بود، ارزیابی ها از پیشرفت فیزیکی این طرح مثبت و قابل قبول است. به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، احمد برداران در بازدید از کمربند شرق سبزوار ضمن تقدیر از عملکرد عمرانی شهرداری

سبزواریان: معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت: احداث کمربند شرق به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های شهری نیاز شهر بود، ارزیابی ها از پیشرفت فیزیکی این طرح مثبت و قابل قبول است.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی شهرداری سبزوار، احمد برداران در بازدید از کمربند شرق سبزوار ضمن تقدیر از عملکرد عمرانی شهرداری در اجرای این طرح، اظهار داشت: این پروژه که نقش تعیین کننده ای در جلوگیری از گسترش و توسعه افقی شهر و تردد ماشین آلات سنگین و ترانزیتی از داخل شهر دارد تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار سبزوار نیز که در این بازدید فرماندار سبزوار را همراهی می کرد؛ از احداث بلوار هشت بهشت و تعریض جاده قوچان در انتهای بلوار شریعتی به عنوان دو طرح بزرگ شهری یاد کرد و گفت: شهرداری و اداره راه و شهرسازی برای رعایت عقب نشینی جهت تعریض جاده قوچان به تفاهم رسیده اند.

دکتر محمد علی طالبی ادامه داد: در این طرح، بلوار شریعتی تا ابتدای کمربند شرق ادامه می یابد و بازپیرایی آن نیز تا سال آینده صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره با تقدیر از فعالیت شبانه روزی پرسنل شهرداری در ساخت این کمربند گفت: طی ۳ هفته گذشته ۲۵ هزار متر معکب خاکریزی در کمربند شرق انجام شده که با اتمام آن چاله زنی ها از ضلع غربی برای ایجاد فضای سبز از ۱۵ دی ماه آغاز شده است.

دکتر طالبی اظهار داشت: در وسط آیلند کمر بند شرق قرار است گونه های درختی غیر مثمر و در حاشیه کمربند درختان مثمر کاشت شود.

شهردار سبزوار با بیان اینکه بتن ریزی لاین شرقی کمربند شرق به اتمام رسیده است، گفت: جدول گذاری لاین غربی از هفته گذشته آغاز و قرار است پیمانکار ۵۰۰ متر انتهایی ضلع جنوبی آن را هم تا ۱۰ روز آینده به شهرداری تحویل دهد.

دکتر طالبی تصریح کرد: در صورت مساعد بودن شرایط جوی؛ لاین غربی کمربند شرق تا قبل از نوروز ۹۴ آسفالت می شود.

شهردار سبزوار از آغاز تیرگذاری برق کمربند شرق از سمت شمال نیز خبر داد و گفت: با همکاری اداره برق تاکنون یک کیلومتر از اجرای طرح تیرگذاری صورت گرفته است.

وی با اظهار اینکه عملیات اجرایی کمربند شرق از خرداد ماه امسال اغاز شده است، تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی مجموعه شهرداری این طرح بزرگ حداقل در یک لاین با روشنایی و نور تا عید به بهره برداری خواهد رسید.

دکتر طالبی ابراز امیدواری کرد: شهروندان تا آینده ای نزدیک ماحصل تلاش تیم شهرداری را در اجرای این دو طرح شاهد باشند.

شهردار سبزوار در پایان از خرید ۷۴۰ تن قیر جدید خبر داد و گفت: با این خرید ذخیره قیر ما به یکهزار تن رسید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.