کد خبر : 23474
دیدگاه‌ها برای احزاب زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند بسته هستند
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مهر 1398 - 15:00
-

احزاب زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنند

ایرنا معاون سیاسی، امنیتی، فرماندار سبزوار گفت: انتخابات اسفند ماه امسال از بزرگ‌ترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور است که احزاب نقش مؤثری در مشارکت حداکثری مردم در آن دارند. اسماعیل نصرآبادی در نشست مشورتی با دبیران احزاب شهرستان سبزوار با تأکید بر نقش‌آفرینی آن‌ها در انتخابات افزود: گروه‌های سیاسی با تقویت اعتماد مردم و

ایرنا

معاون سیاسی، امنیتی، فرماندار سبزوار گفت: انتخابات اسفند ماه امسال از بزرگ‌ترین رویدادهای سیاسی و اجتماعی کشور است که احزاب نقش مؤثری در مشارکت حداکثری مردم در آن دارند.

اسماعیل نصرآبادی در نشست مشورتی با دبیران احزاب شهرستان سبزوار با تأکید بر نقش‌آفرینی آن‌ها در انتخابات افزود: گروه‌های سیاسی با تقویت اعتماد مردم و افزایش نشاط اجتماعی نقش مهمی در این مشارکت دارند.

وی اظهار داشت: انتخابات امسال از اهمیت بسیار برخوردار است زیرا دشمن طی ۲ سال گذشته با جنگ روانی، رسانه‌ای و اقتصادی سعی در کمرنگ شدن حضور مردم در انتخابات داشته است.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار سبزوار گفت: حضور با شکوه مردم در عرصه انتخابات، شکست سیاست‌های اقتصادی و جنگ روانی دشمن علیه ملت ایران را کامل می‌کند.

نصرآبادی با بیان اینکه صیانت از آرای مردم وظیفه شرعی و قانونی مجریان انتخابات است ادامه داد: عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در شهرستان سبزوار زمینه‌های لازم برای اجرای انتخابات باشکوه را فراهم می‌کنند. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.