کد خبر : 728
دیدگاه‌ها برای احمد خرم: کسانی که به احمدی‌نژاد وابسته بودند، خوردند و بردند بسته هستند
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 تیر 1393 - 23:14
-

احمد خرم: کسانی که به احمدی‌نژاد وابسته بودند، خوردند و بردند

باید یک دادگاه ویژه برای عملکرد احمدی نژاد تشکیل دهیم. این که راه را باز بگذارند که ایشان خیال بازگشت مجدد به عرصه ی دولت را داشته باشد، این کوتاهی حاکمیت خواهد بود. سلاک نو – مژان فدایی: پس از پایان دولت اصولگرایان، برخی معتقد بودند که جامعه و سیاسیون ایرانی باید احمدی‌نژاد را به فراموشی

باید یک دادگاه ویژه برای عملکرد احمدی نژاد تشکیل دهیم. این که راه را باز بگذارند که ایشان خیال بازگشت مجدد به عرصه ی دولت را داشته باشد، این کوتاهی حاکمیت خواهد بود.

سلاک نو – مژان فدایی: پس از پایان دولت اصولگرایان، برخی معتقد بودند که جامعه و سیاسیون ایرانی باید احمدی‌نژاد را به فراموشی بسپارند و به آینده نگاه کنند. همین اتفاق هم تا حدی افتاد و می‌توان گفت که احمدی‌نژاد پس از ۸ سال به یک باره از صحنه اخبار و رویدادهای مهم حذف شد. اما مدتی است که اخباری از تلاش‌های وی برای ورود مجدد به عرصه سیاست به گوش می‌رسد. سوالی که مطرح می‌شود این است که برخورد شایسته و بایسته اصلاح‌طلبان با پدیده احمدی‌نژاد چه باید باشد. در همین رابطه سلام نو گفتگویی با احمد خرم، وزیر اسبق راه در دوران اصلاحات انجام داده که در ادامه می‌خوانید:

احمد خرم در این رابطه به «پایگاه خبری تحلیلی سلام نو» گفت: احمدی نژاد عملکردی داشت که حتی آنهایی که وی را به صحنه آوردند هم نسبت به آن علامت سوال‌های بسیار بزرگی برایشان ایجاد شد. حتی اگر مردم هم احمدی‌نژاد را نادیده بگیرند، تاریخ در آینده قضاوت خواهد کرد که هیچ مقطعی در تاریخ حاکمیت‌های این مملکت به اندازه‌ای که در ۸ سال احمدی نژاد لطمه به کشور وارد شد، صدمه ندیده است.

وی تاکید کرد: آقای احمدی نژاد بابت تخلفاتی که از قانون کرده باید پاسخگو باشد. ایشان و اطرافیانش باید توسط دیوان محاسبات و دستگاه قضایی مسائلشان پیگیری شود و به مردم پاسخ دهند. من با اطلاع می گویم پرونده هایی از رده ‌های بالای دولت احمدی نژاد در مورد اختلاس و رشوه گیری در قوه ی قضاییه هست. کسانی که آه نداشتند با ناله سودا کنند و اکنون چند صد میلیاردر شدند.

این وزیر دوره اصلاحات در ادامه به سلام نو گفت: افرادی که به دولت آقای احمدی نژاد وابسته بودند از چند جهت خوردند و بردند. فروش دلار های نفتی در بازار آزاد، واگذار کردن زمین ها و واحد های دولتی، زمین خواری، امضای قرار دادها با قیمت های کلان، تسهیلات بانکی جهت ساخت و ساز و تسهیلات کلانی که برخی گرفتند که تنها ۵۷۵ نفر نامشان جهت بررسی به قوه ی قضاییه داده شد، از جمله ی این اقدامات است.

وی در پایان گفت: باید یک دادگاه ویژه برای عملکرد احمدی نژاد تشکیل دهیم. این که راه را باز بگذارند که ایشان خیال بازگشت مجدد به عرصه ی دولت را داشته باشد، این کوتاهی حاکمیت خواهد بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.