کد خبر : 13139
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1395 - 22:40
-

احوال آقای علوی خوب نیست

سبزواریان: حاج آقای علوی، روحانی انقلابی و محبوب شهر سبزوار، که مردم او را با نام آقاسیدمحمدحسن می‌شناسند، در مشهد بستری هستند. به گزارش سبزواریان و طبق اخبار رسیده، ایشان در روزهای گذشته دچار شکستگی پا شدند که به مشهد منتقل و تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند. با توجه به کهولت سن و سختی

mohammadhasan-alavi-1سبزواریان: حاج آقای علوی، روحانی انقلابی و محبوب شهر سبزوار، که مردم او را با نام آقاسیدمحمدحسن می‌شناسند، در مشهد بستری هستند.

به گزارش سبزواریان و طبق اخبار رسیده، ایشان در روزهای گذشته دچار شکستگی پا شدند که به مشهد منتقل و تحت مراقبت و درمان قرار گرفتند. با توجه به کهولت سن و سختی عملی که یک ساعت به طول انجامید، آیت‌الله علوی به ICU منتقل شدند و هنوز به هوش نیامده‌اند.

اطرافیان حاج‌آقای علوی، از تمام مردم سبزوار خواستند که برای سلامتی این عالم جلیل‌القدر شهرمان دعا کنند تا انشاالله در ساعات آینده شاهد شفا یافتن و بهبود وضع سلامت ایشان باشیم.

تکمیلی: طبق آخرین شنیده‌ها، حاج آقای علوی به هوش آمده‌اند و حال عمومی ایشان رو به بهبودی است. از درگاه پروردگار، برای ایشان سلامت و صحت کامل آرزومندیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
کرابی شنبه , ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

یا من اسماء الدواء و ذکر و الشفاء

نظرات بسته شده است.