کد خبر : 13412
دیدگاه‌ها برای اخبار ایرنا مرجع است بسته هستند
تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1396 - 22:09
-

اخبار ایرنا مرجع است

سبزواریان: رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی از معتبرترین رسانه های خبری و اطلاع رسانی کشور است و اخبار آن به عنوان سند معتبر و مرجع مورد استفاده قرار می گیرد. جلال تعصبی روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار با تبریک ۱۷ مرداد و روز خبرنگار افزود:

سبزواریان: رئیس شورای اسلامی شهرستان سبزوار گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی از معتبرترین رسانه های خبری و اطلاع رسانی کشور است و اخبار آن به عنوان سند معتبر و مرجع مورد استفاده قرار می گیرد.

جلال تعصبی روز چهارشنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی در سبزوار با تبریک ۱۷ مرداد و روز خبرنگار افزود: خبر رسانی درست و به موقع و امانتداری در انتقال خبر از ویژگی های ایرناست.

وی اظهار کرد: ایرنا با نوآوری در عرصه خبر و اطلاع رسانی و توجه به حوزه چند رسانه ای ابتکار عمل و نفوذ خود را گسترش داده است. وی گفت: ایرنا همچنین در استفاده از برنامه های مختلف فضای مجازی پیشگام بوده و از این طریق مخاطبین خود را افزایش داده است.

تعصبی افزود: مردم اطلاعات درست را یکی از ضرورت های زندگی خود می دانند و ایرنا با ارائه اخبار مستند و مرجع می تواند آنان را از مراجعه به خبرهای کذب و شایعه ها بی نیاز کند.

* ایرنا یک برند در توسعه سبزوار است 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی سبزوار نیز گفت: خبرگزاری جمهوری اسلامی با ایجاد تعامل بین مسئولان و مدیران شهری و انعکاس اخبار و ظرفیت های سبزوار یک برند در توسعه این شهرستان محسوب می شود.

مهدی مقصودی افزود: رسانه رکن چهارم دموکراسی است که نقش بسیار مهم در عرصه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می کند.

وی اظهار کرد: شهرستان سبزوار جایگاه مناسب در حوزه رسانه دارد بطوریکه در حوزه کودک، خانواده و احزاب سیاسی دارای نشریه است و تقویت آن نیاز به همراهی دستگاههای اجرایی دارد.

وی با بیان اینکه شغل خبرنگاری از شغل های سخت و پرخطر است، گفت: از مسئولان انتظار می رود نسبت به حل مشکل بیمه، معیشت و مسکن خبرنگاران توجه جدی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.