کد خبر : 24189
دیدگاه‌ها برای اختصاص بیش از هفت میلیارد تومان به فضای سبز سبزوار بسته هستند
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 11:39
-

اختصاص بیش از هفت میلیارد تومان به فضای سبز سبزوار

ایمنا شهردار سبزوار گفت: در بودجه امسال هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نگهداری و توسعه فضای سبز شهری اختصاص داده شده است. سیدعلی کوشکی با اشاره به اجرای طرح‌هایی با هدف افزایش سرانه فضای سبز در این شهر، اظهار کرد: طرح حذف آب شرب از سیستم آبیاری فضای سبز در این شهر اجرا شده است.

ایمنا

شهردار سبزوار گفت: در بودجه امسال هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نگهداری و توسعه فضای سبز شهری اختصاص داده شده است.

سیدعلی کوشکی با اشاره به اجرای طرح‌هایی با هدف افزایش سرانه فضای سبز در این شهر، اظهار کرد: طرح حذف آب شرب از سیستم آبیاری فضای سبز در این شهر اجرا شده است.

وی با اشاره به اهمیت مناسب‌سازی پارک‌ها و فضاهای سبز شهری برای استفاده معلولان، تصریح کرد: معلولان و توان‌خواهان نیز به‌عنوان بخشی از شهروندان حق بهره‌مندی از امکانات شهری را دارند.

شهردار سبزوار ادامه داد: شهرداری در راستای اجرای تکالیف قانونی خود در قانون جامع حمایت از معلولان و دیگر قوانین و مقررات، اقدام به ایجاد رمپ‌های استاندارد و اصلاح ورودی پارک‌ها و نصب تجهیزات ورزشی ویژه معلولان در این مکان‌ها کرده است.

کوشکی اظهار کرد: امسال طرح تجهیز پارک‌های شهر به وسایل بازی کودکان و ست لوازم ورزشی و تجهیز و اصلاح مبلمان پارک‌ها و مجموعه‌های خدماتی و بهداشتی انجام شده است.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از آبیاری بوستان‌ها و فضای سبز شهری با آب غیر شرب انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: مصرف آب شرب در فضای سبز بیشتر در آبخوری‌ها و سرویس‌های بهداشتی بوستان‌ها انجام می‌شود.

شهردار سبزوار گفت: در بودجه امسال شهرداری بالغ بر هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای نگهداری، حفظ و سازمان‌دهی فضای سبز شهری در نظر گرفته شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.